HLSolbjorg Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) 500,- Logitech Express Anytime (ipod touch dock) Stilongs genser (vet ikke hva det heter ) BOING lommelykt (Selvom jeg ikke er i BOING :S ) Svømmebriller Batman The Dark Knight Manga Messias (wtf???) Prince of persia PC SPill (ikke noen undertittel elns :S) De fire og han som gjør galt verre The Greatest game ever played Transformers Hot Rod Ullsokker Hansker (til slalåm/snowboarding) 3x T-skjorte 3x Sjokolademarsipangris "vanlig" marsipangris LittleBigPlanet (PS3) Thats it :S (auda, litt mer enn jeg hadde trodd xD) Fikk forresten ikke twintip'a jeg ønska meg kosta 6k, kanskje derfor? :/ Ikke iPhone hller Endret 25. desember 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 - Far Cry 2 - Samleboks med alle olsenbanden filmene - 1000 kontant - 8 par sokker - 2 gensere - 2 sengesett - Dyne på 2.20 - Csi: Miami sessong 5 - Hot shots 1 og 2 - Lots of candy - Flåklypa og Knoll og Tott julehefte - 4 Bjørn Borg boxere. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 genser og bukse sengesett 2500kr boksere en sjorte Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvilke julegaver ga DU bort? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1051867 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Moccamaster kaffetrakter Kobe Kokkekniv Kobe brødkniv Christiania Kobe bestikksett (I love!) Hadeland glassverk bolle (liten + stor) Juleservice (middagstallerken og dyptallerken) Masse juletrepynt Fikk alt jeg ønsket meg og litt til! Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 GPS!! Nå skal jeg ut å kjøre meg grisevill, så jeg får se om jeg kommer meg hjem igjen Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Klokke 2800kr Toastjern Godteri 2 gensere Deodorant Noe sports greier Juletegneserie hefter 1/2 L Fisherman Lenke til kommentar
runela Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 - Bok og 500kr til ferien fra dama "Hvor mange brystvorter har Bush" - Mamma og Pappa: Braun Cruzer 4 barbermaskin. (deilig og få trimma sjegg og skinnskjegg uten saks ) - Radiostyrt hellikopter av søster. - 2 flasker vin. - gavekort på vinmonoplet 150kr. - gavekort coop 500kr. - pakke cd-r og sjokolade. -16 AA batteri og film. - 4 par sokker. - duk. - kopphånduk og oppvask tue. - økologiske såper og godteri. +++ som jeg ikke husker nå.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) 1.5 TB harddisk Høytalere Deo+såpe Fotobok Pondusbok Sokker Kortholder Bukse Superundertøy Film Snowboardtur til alpene i Frankrike Endret 25. desember 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Stizzen, du bor ikke tilfeldigvis i Oslos vestre kant?Det var utrolig mye, du fikk jo mer enn halvparten av hva jeg fikk til konfirmasjon i julegave jo! Må bare sitere denne. Han fikk mere enn hva jeg fikk i konfirmasjonsgave . Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Til sammen 4300 kr. Gavekort på Amfi 200 kr. Deilig fleecegenser (har den på nå) Julekopp Heftig stormlighter T-skjorte Hankser Diverse ullsokker Diverse boxershortser Digitalkamera og kameraveske Diverse sjokalde Pirates of the Caribbean: At Worlds End (Blu-Ray) Bioshock (PC) Tror det var det Endret 25. desember 2008 av Hyperio Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk: Guitar Hero: World Tour Metallica - The black album En bokser En genser En bok + at det blir kanskje en til senere, siden jeg ikke har fått den siste . Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Snowboardtur til alpene i Frankrike OMG ME WANTS! (bare med ski da men uansett:P) heldig du Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 3 Alabama t-skjorter 2 par sokker Kodenavn Hunter sessong 2 "Den siste revejakta" Alabama-genser Auburn-genser Smykker og armbånd Treningstrøyer 3 plater melkesjokolade Crispo Kvikklunsj Stratos Sjokolademousse 3 pakker grøt 2 pakker blomkålsuppe 3 poser tomatsuppe Nøtte-pålegg Knekkebrød Vitaminbjørner Teddybjørn Scrapbooking stuff Tur til New York Jeg bor i Usa, så det er en grunn til at jeg har fått så mye norsk-mat :!: Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 hehe, digg med litt norsk mat iallefall da Lenke til kommentar
bruktCDplate Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Fikk 2 gensere og en ski bukse Er bare 16 år, men merker at gavene ikke betyr så mye lengere. Som sagt er det deilig med ferie og god mat Endret 25. desember 2008 av bruktCDplate Lenke til kommentar
WASD Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Peak softshell jakke Speedo Fastskin Pro Bøker Gant badekåpe Pysjamas(Hva søren!? Jeg sover i bokser jeg ) Sokker, heldigvis bare et par Batman Bergans fleecjakke drikkeflaske 700 kr i gavekort Det var alt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Snowboardtur til alpene i Frankrike OMG ME WANTS! (bare med ski da men uansett ) heldig du Enig! Lenke til kommentar
simentp Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 3000kr og asus mini pc :D Lenke til kommentar
ftpfloppy Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 David beckham parfyme 1000 kr Vox Ny mobil (deili) Boxere å i morra skal jeg til mamma å feire jul blir deili Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå