Prytz. Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Rød t-skjorte (Batistini) Brun t-skjorte (L.O.G.G.) Svart t-skjorte (Batistini) Superundertøy (Gaupa) Ullunderskjorte (Nøstebarn) Sjokoladenisse Bok (Bisettelsen av Lars Saabye Christensen) Collegejakke (Nike) Tennissko for hardcourt (Adidas) Tennissko for grus (Adidas) Tennisshorts (Adidas) Tennis-t-skjorte (Adidas) CD (Pills 'n' Thrills and Bellyaches av Happy Mondays) CD (In-a-Gadda-da-Vida av Iron Butterfly) [OT] Hvis alle kunne hatt slik god typografi på forumet, hadde lesingen blitt en drøm! Pluss i boka for fin liste! [/OT] Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 - brendte mandler - bananer og en klubbe jeg kan bruke til å slå andre mennesker med Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fikk: 4200kr 3500 kr til kameraobjektiv (felles bursdag og julegave) 2 skjorter 1 t-skjorte godteri Fornøyd jeg:>:> Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 guitar hero 3 penger klær pondus-CDen litt mer som jeg ikke gidder å komme på nå Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 - brendte mandler- bananer og en klubbe jeg kan bruke til å slå andre mennesker med Haha, beste i dag. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 en pose smash, litt diverse jeg har bestilt selv fra thinkgeek og litt random kleder. kjempe fornøyd pinnekjøttet fra uansett høydepunktet tobn Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 - brendte mandler- bananer og en klubbe jeg kan bruke til å slå andre mennesker med Noe så jævlig bra :!: Jeg glemte forresten å si at jeg fikk to veldig fargesprakende boxere. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 -Kroner 4112 -Gavekort på Oslo Kino kroner 200 -Korg MA-30 Metronom -CD: Al Di Meola - anthology -Bok: Pondus 8. Divisjon -Deodorant type Calvin Klein ettellerannet -Snop/godis/godteri Trur det var alt og er selvfølgelig meget fornøyd! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Altfor mye. Hater jul! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) I år gav jeg faktisk bort en julekule (sånn du rister på = snø daler ned...) med påskriften: Til: Førstemann til MøllaFra Lars Den som finner'n får'n. Ha en riktig god jul =) Søster'n min som fant = fikk den EDIT: Hvis noen skulle være i tvil om hvor man skulle "finne" den, så la jeg den under juletreet midt i en haug av andre pakker... Endret 25. desember 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Mokko: Artig^^ Jeg vurderte en julekalender med DVDer jeg ikke lenger ville ha, men jeg var for sent ute med konseptet. Kanskje jeg tar det i februar elns. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 For de som er litt ufornøyd med årets gaver, kan dere få studere disse glade menneskene når de får sin Wii: http://www.newlaunches.com/archives/50_kid...r_christmas.php Legg spesielt merke til "nintendo 64 kid" etterligningen etter 2:00. Haha! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Grand Theft Auto 4 - Xbox360 Fifa09 - Xbox360 Guitar Hero World Tour - Xbox360 Belte Hansker Kristen Manga *Grøss* Parfyme (som faktisk koster litt mer enn en hundrelapp) Penger Dame Også får jeg cornrows, og gave fra en secret santa samt fra minst to til Endret 25. desember 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 - Gavekort på 500,- - CSI sesong - En CSI sesong til - 1 dvd - lommebok - to blokker med scrapbook-ark - drink-bok - Avtalebok for 2009 - lue - Div. flaxlodd... Vant 100kr Er som mange sier, jo eldre man blir jo mindre bryr man seg om gavene. Mer familie. Jeg fikk i alle fall tingene jeg ønsket meg så jeg er kjempehappy! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Fornøyd like fuck Pysjamasbukse Joggebukse Badekåpe 6k i cash litt annet små ting EDIT: Er som Jessita sier, familie var det viktigste i dag egentlig. Gavene er jo hyggelig, men selve selskapet som betyr noe Endret 25. desember 2008 av Silo Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 - Ipod Touch 8GB. (Nyeste Modell) - Dvd - 2 boksere - 1200 kr - Axe - spray å såpe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) barbermaskin logitech g15 tastatur 4200 i cash diverse klær radio parfyme masse stuff til bilen dab radio hp mini og fenalår! rimelig fornøyd, fikk det jeg ønska meg samt en veldig koselig kveld med familien! edit: glemte noen gaver fra jobben Endret 25. desember 2008 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Slåbrok Penger Penger satt av til heiskort i vinter Skittentøyskurv Skihansker Hadde ønsket meg skittenstøykurva, hvis ikke hadde den vært småkjip Men jeg er enig med flere her i tråden. Føler at julegavene ikke var så viktige. Har jo råd til å kjøpe meg det jeg har lyst på uansett, og da får jeg det slik jeg vil ha det Entusiasmen i minstebroren min når han åpna presang etter presang var mye mer verdt for min del. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 -PS3 80gb -4 blu-ray filmer (Black Hawk down , V for vandetta , Cloverfield og ironman) -Leselampe -Meier-Audio Headphone forsterker -Ultrasone Pro-Line 750 headphones -300,- -Sfinx konfekt øske -toalett veske Rimelig fornøyd me årets fangst vertfall Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk Jeg fikk 3 gensere, 3 bukser, 5 t-skjorter, 8 boksere, 2 pysh bukser , 2 joggebukser, fra : abercrombie , gant, polo, nautica, bjørnborg , Etter å ha lest hva du fikk, tippa jeg du kom fra Bærum. Og etter en liten titt på profilen, fant jeg at det stemte^^ Måtte bare få sagt det, betyr ingenting haha det var litt kaky men følte at hvis jeg hadde hatt fått masse hw foreksempel så hadde jeg jo skrevet hva det var jeg fikk, så da måtte jeg jo liste hva jeg fikk,,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå