Gå til innhold

Hva fikk du til jul?

firemann95

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det lov å bemerke sin overraskelse når man får noe som er så motsatt av det du har sagt til vedkommende at du kunne tenke deg? Spesielt når du vet at denne tingen ikke koster mer enn 100kr? Og spesielt når du vet at den tingen du fikk istede koster minst 400?

Snakker ikke om misnøye, men om litt merkelig overraskelse.

Lenke til kommentar
Om du klager på gaver du har fått fortjener du ingen.

Akkurat som jeg sa til søstra mi når hun klagde over at hun fikk gaver for ofte når jeg delte ut gaver istad.

Samme gjorde lillesøstrene mine. Men de må få pakker etter at en annen har fått pakke hver runde for at det skal gå opp. Ellers sitter de igjen med 20 pakker hver tilslutt. :p

Sånn er det når man får 40 gaver, i stedet for fem. Var forresten hyggelig at de ble glade for gaven fra meg, brodern og muttern, Guitar Hero World Tour på Wii, med gitar, trommer og bass.

Jeg har fått masse fint, selvom ikke mye av det stod på ønskelista. Har julaften i morgen også vi, da kommer det noen fra den andre sida av slekta. Derfor skriver jeg hva jeg har fått i morgen.

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar

Kul skrytetråd!

Jeg hadde en flott innsamling i år ;)

3 000 kroner (foreldre, besteforeldre m.fl.) :D

Kjempedigg lofoten-jakke!

Tre boksere!

To par hansker :)

To gensere

En t-skjorte som signaliserer om det er WiFi i nærheten :p

En skjorte

NeoCube! :D

Av kjæresten min fikk jeg en 20-pakning, en sexy lighter, kjærlighet på pinne som det står I LOVE YOU på, gavekort og et utrolig fint brev! <3

Fantastisk jul! :D

Lenke til kommentar

Jeg fikk til nå (skal til oslo imorra for å få resten fra tante, onkel, bestefar og bestemor og resten av fam)

Kontorstol (ordentlige saker)

slepetau av fattern ( vraka bilen forrige helg :p)

snowboard briller

Creative zen 8 med 2 år superforsikring , skal byttes til zen xfi 16gb.

Lacoste rød deo

2 x Renati strong hold( begynner å bli en liten samling av bokser inne på badet :p)

Masse ull sokker til frilufts turer ( minst 10 par! ;d)

lue fra 24 outdoor

hansker fra 24 outdoor

ull undertøy med kvalitet

2 treningsdresser av umbro og ett merke jeg ikke husker i farta.

lighter i stilig design. (sponsor dillegave)

750 i gavekort på steen og strøm.

Fiskestang

Også håper jeg på printer fra tante + store gaver fra bestemor og bestefar. (de pleier alltid å være rause) :D

Ja, jeg føler meg litt bortskjemt som kun har fått dette fra mamma, pappa og to søsken..

Kjempe fornøyd da!

Lenke til kommentar

Skal vi se:

-1500 cash

-Mansjettknapper og slipsnål i sølv

-Nais deo

-En del penger inn på konto fra slekt

Så er det jo enda noen gaver som kommer i romjula, som heldigvis er mer personlige gaver og ikke bare penger. Men det trengte jeg sårt, så er lykkelig! Men det jeg gleda meg mest til å år var maten, nom nom nom nom! :green:

Lenke til kommentar

• Rød t-skjorte (Batistini)
  • Brun t-skjorte (L.O.G.G.)
  • Svart t-skjorte (Batistini)
  • Superundertøy (Gaupa)
  • Ullunderskjorte (Nøstebarn)
  • Sjokoladenisse
  • Bok (Bisettelsen av Lars Saabye Christensen)
  • Collegejakke (Nike)
  • Tennissko for hardcourt (Adidas)
  • Tennissko for grus (Adidas)
  • Tennisshorts (Adidas)
  • Tennis-t-skjorte (Adidas)
  • CD (Pills 'n' Thrills and Bellyaches av Happy Mondays)
  • CD (In-a-Gadda-da-Vida av Iron Butterfly)

Lenke til kommentar

Fikk operativsystemoppdatering for Mac'en min - fra "Tiger" til "Leopard" + MS Office Mac 2008. Så fikk jeg diverse småting, klær, bøker og et PS3-spill. For ikke å glemme en eldgammel vekt fra mormor :roll:

EDIT: Og en liten tursekk med 2 liters vanntank, "drikkeslangegreie" som gjør at jeg kan drikke rett fra tanken når det passer meg. Fikk også rundt 500-660 kr.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Vel, vet ikke helt hva jeg skal si. Jul er jo den høytiden da vi firer Jesus fødsel å kommer i lag ed slekt og gode venner og kanskje reflekterer på det året som har gått.

Min dag har egentlig vært helt fantastisk, sev om min ste-far gav oss pcforbud (Jeg sitter på pc kanskje 5-15 timer om dagen? :|) så er jo det helt greit. Er helt fantastisk at vi har det så godt som vi har det og er neste kvalmt å sitte å tenke på dem som sliter i julen. Derrimot slo jeg og kjæresten min opp i går så det var jo litt hips om haps? (Helt jævlig)

Uansett det var litt OT, men følte jeg måtte få det sakt. Så her kommer de absolutt fantastiske gavene jeg er fikk! :

-2 stk gavekort fra min tante og min mor 300 og 500 kroner.

- Diverse penge gaver i lag med presanger 800kr. (+250 kroner fra min andre bestemor) (Samt har ikke fått presang av in far enda, men der kommer det 1000kr ca)

- 4 boxere spredd over forskjellige.

-Dusj badeting set? Deo og såpe tror jeg der var.

-Skriversaker fra min kjære tante. Første tenkte eg litt nåja, jeg bruke da pc uansett, men fant ut at det hadde vært sykt greit å ha på skolen.

- Sjokolade fra tante.

- Pusj bukse av x'en samt en fantastisk gensen som virkelig bare var nydelig <3

- T-skjorte og sokker av min bestemor og akkuratt det samme fra min mor.

- Enda flere gensere fra diverse giftierere, tror jeg fikk 4 eller 5 totalt.

Uansett det som varmest mest må ha vært en fantastisk melding jeg fikk av en kompis av meg for litt siden.

Forsatt god romjul alle sammen!!

Endret av Soni1
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

- 3500 (tre tusen fem hundre) norske kroner

- Ipod Nano 8 gb

- En slags turgenser med gode egenskaper

- Lue

- Gavekort på 200 kroner i en musikk- og filmbutikk

Er fornøyd med resultatet. Penger kommer godt med.

Lenke til kommentar

Fra samboer fikk jeg gavekort på ikea på 1500 kr. Hver gang vi er der har jeg aldri råd til noenting og jeg har lyst på ALT. Så nå kan jeg kjøpe så mye dritt jeg orker! :D Beste gaven ever! Når jeg åpnet gaven min fikk jeg bare to sudoku bøker. Ble så uberskuffet at det skulle ikke vært lov, men fikk samlet meg etter ett halvt minutt eller noe og bladde igjennom bøkene. Der lå gavekortet gitt :p Han hadde hypet opp den gaven i flere mnd, og den har ligget på nattbordet mitt. Den mannen er syk.

Andre ting jeg(vi) fikk:

-Gamingstol med innebygget høytalere

-Største bomringbrikka (får aldri somlet meg til å kjøpe en, er så dyrt å betale 15 kr passeringa)

-Sengetøy

-Badematte (er minusgrader og frost på badegulvet mitt hehe)

-Penger og gavekort

-Juletre som blinker i masse farger :cool:

og masse masse annet. Fikk mye gaver iår synes jeg, men brukte over 9k selv på gaver også da hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...