Gå til innhold

Hva fikk du til jul?


firemann95

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja!:) fikk ein audi a4 06 modell av fattern:D 1,8 og 160 hk;) resten av gavene åpner vi senere:)

 

Er du et typisk eksempel på en bortskjemt drittunge som har fått alt du pekte på fra du var liten, der pappa har gitt dyrere og dyrere ting for hvert år, og at det måtte en bil til i år for ikke å gjøre deg misfornøyd? Bare lurer... :)

 

Man er da for faen ikke bortskjemt om han får bil eller ikke! Begynner å anklage personen uten og vite bakgrunnen? Du er nok bortkjemt du også,, burde vært glad at du får deg noe mat.. finnes endel unger her i Norge som ikke får noe "gorme" mat som du eter!

 

hei igjen. ve berre seie att eg slettes ikkje har fått nåke bil. ville berre sjekke reaksjonane til folk. det er tragisk med folk som faktisk får slike gaver, men men..:p ein time til gaveåpning:D

Lenke til kommentar

Fikk ikke mye. 800kr, Dusj-gel/deo og diverse klær. I tillegg så har foreldrene mine fått hele 1500kr hos besteforeldrene mine, som de skal handle gave til meg for :woot: Men foreldrene mine mener at jeg skal få pengene og kjøpe noe selv

 

Synes egentlig at det er kjedelig å få klær, penger og penger for å kjøpe noe selv

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Leatherman, verktøy, klær (jakke, sko, lue osv), utstyr hvis du driver med noe.

 

Digg med gaver som man kjøper selv da, vedder på at ingen hadde giddi å fiksa signert bok av Gunnar Sønsteby og Kaptein Jarle Andhøy. <3

Ikke bare får man en fet bok, man får faktisk møte personen irl.

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
ja!:) fikk ein audi a4 06 modell av fattern:D 1,8 og 160 hk;) resten av gavene åpner vi senere:)

 

Er du et typisk eksempel på en bortskjemt drittunge som har fått alt du pekte på fra du var liten, der pappa har gitt dyrere og dyrere ting for hvert år, og at det måtte en bil til i år for ikke å gjøre deg misfornøyd? Bare lurer... :)

 

Man er da for faen ikke bortskjemt om han får bil eller ikke! Begynner å anklage personen uten og vite bakgrunnen? Du er nok bortkjemt du også,, burde vært glad at du får deg noe mat.. finnes endel unger her i Norge som ikke får noe "gorme" mat som du eter!

 

hei igjen. ve berre seie att eg slettes ikkje har fått nåke bil. ville berre sjekke reaksjonane til folk. det er tragisk med folk som faktisk får slike gaver, men men.. :p ein time til gaveåpning:D

 

 

Hvorfor er det egentlig tragisk? holder fortsatt på at det ikke er bortskjemt, selv om du hadde eller ikke fått en bil av faren din. Blir bare så irritert på folk som mener at de som får sånne ting er bortskjemte når dem selv er like bortskjemt. "Fyfader azz, han gutten der fikk en bil av faren sin.." så har han pc, tv++ selv på rommet. "Normalt"? *host* nei, ikke for "underklassen" ; ))

 

 

hehe, "visste" at det var noe muffins. For de fleste er så flinke til å overdrive hva de fikk... ; )

 

anyway, for å ikke spore helt av.. så åpnet jeg pakke nr 24(kalender) Fikk world tour. satser på at jeg får en ps3 om ei time eller to..

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Man har dere forslag til hva jeg kan kjøpe? Helst noe man har bruk for...

Macbook Pro! :dribble:

Hahahaha. Tror ikke det. Har så mye bra teknisk utstyr. God data, laptop og god telefon. 

 

 

 

 

Leatherman har jeg og. Og jeg hater å kjøpe klær. Jeg har null peil på mote og sånt...

Lenke til kommentar

- 750kr

- Et bilde av meg selv fra da jeg var liten. Noe som er litt kult siden jeg ikke hadde et eneste fra før

- Hodetelefoner. Merket er Omega eller noe sånt. Virka ålreite

- Sølv-"kjede" til å feste serviett med

- Hjemmestrikka sokker

- KRAFTIG led-lommelykt

- Pingvin saltpastiller

- Noe sjokolade

- Plastjuletre (trengtes)

 

Og det var vel det tror jeg

 

edit: Jo, også en film!

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Okei, da var "endelig" pakkene for i år åpnet og jeg fikk:

 

- Lamborghini Muricélago LP640 (dog i skala 1:43 :( )

- 2600,- + uvisst antall penger på kontoen

- Gavekort på 200SEK hos Goldmine (svesk klesbutikk)

- Ziphood

- Håndkle (hint? :roll:)

- Såpe + deodorant (enda et hint? :p )

- Barberhøvel fra "Julenissen" (nok et hint? :p)

- Diverse godterier

- Et PC-spill "The Legend"-etellerannet

- Tre DVD-filmer (American History X, Batman: The Dark Knight, 21)

- Et lys fra min ste-lillebror :)

 

Er fornøyd jeg :) er dog sliten etter å delt ut en million gaver til diverse småkryp :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...