Splashii Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Heisann. Jeg var veldig usikker på hvor jeg skulle poste denne tråden, så jeg håper dette er riktig sted. Jeg har kjøpt meg et minnekort til min kommende mobil, nemlig: SanDisk microSDHC card på 8 GB. "Wake up your phone"står det også på forsiden, hvis dette hjelper dere med å forstå hvilket minnekort jeg har skaffet meg. Minnekortet skulle være svært enkelt å bruke ble jeg fortalt, da jeg bare skulle putte minnekortet inn i adapteren og deretter inn i PC og overføre musikk. (Det er musikk jeg er interessert i å overføre). Men da jeg koblet til adapteren reagerte ikke PC'n, så jeg tok turen innom "Min datamaskin" og deretter på "Flyttbar disk (E:), hvor jeg går ut i fra at den ligger, og prøvde å "hjelpe datamaskinen" med å finne den. Da fikk jeg bare opp en feil melding hvor det sto "E:/ er ikke tilgjengelig. Forespørselen ble ikke utført fordi I/U-feil oppstod. Jeg håper og tror at jeg er kjerring tok til at det er en logisk forklaring bak dette, slik at jeg kan få ordnet opp i problemet så fort som mulig... Fakta som kanskje er verdt å vite: - Er admin på PC'n. - Har Windows XP. - Følte ikke med noen manualer, så jeg tror SanDisk trodde dette var idiotsikkert.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Du må formatere kortet først. Det kan være derfor Windows ikke ser den. Fikk samme feilen med et SanDisk kort selv. Du kan prøve med et partisjons/formateringsprogram til windows. Lenke til kommentar
Splashii Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Du må formatere kortet først. Det kan være derfor Windows ikke ser den. Fikk samme feilen med et SanDisk kort selv. Du kan prøve med et partisjons/formateringsprogram til windows. Og hvor finner jeg dette partisjons/formateringsprogramet? EDIT: Som den IQ-dotten som jeg er har jeg klart å ordne opp i problemet. Tråden er derfor ikke lenger nødvendig. Endret 30. desember 2008 av Splashii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå