JFM Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Hei. Jeg har nå en MX518. Denne er suveren. Har ikke prøvd noe lignende før. Kan nevne at jeg har prøvd G5 men likte den ikke. Men min MX518 begynner å bli litt slitt. Så jeg lurte på: Hvordan er Roccat Kone i forhold? Endret 23. desember 2008 av JFM Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Selv har jeg kun testet MX518, og kan ikke si at jeg likte den noe særlig. Annet enn det har jeg vel ikke så mye mer og komme med når det gjelder egne erfaringer. Uansett, vet ikke om du har sjekket det ut, men hw har testet begge musene; Logitech MX518, Roccat Kone. Begge fikk meget god kritikk, men ettersom sistnevnte er en helt ny mus til doble prisen så er den nok rent teknisk sett en bedre mus. Men til syvende sist er det vel komfort og kvalitet det står på, selv ville jeg aldri valt noe annet enn Razer Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 No har eg ikkje testa MX518, men har testet Roccat Kone, og eg likte ikkje heilt utførelsen på den. Syns faktisk at min aldrende Razer Diamondback er bedre. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hei. Jeg har nå en MX518. Denne er suveren. Har ikke prøvd noe lignende før. Kan nevne at jeg har prøvd G5 men likte den ikke. Men min MX518 begynner å bli litt slitt. Så jeg lurte på: Hvordan er Roccat Kone i forhold? Kjøpte Roccat Kone i forrige uke, siden min MX518 også er blitt noe sliten. Størrelsemessig, og utforming, er den veldig lik MX518, men en liten anelse lengre (såvidt merkbart). Plassering av sideknappene, er som MX'en, riktig ift hånda. For de som er vant til Razer, er nok ikke Roccat noe særlig, men for oss med MX518-hender , så virker den veldig bra. Kun testa i noen dager nå, og kun i ett spill, men den funker helt topp. Det eneste som "mangler" er vel å finne glidez som passer. Kvalitetsmessig virker den å være like bra som Logitech...ihvertfall hittil. Virker solid og velbygd. Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå