Grado225 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg vurderer å gå til anskaffelse av et 5D Mark II hus. Hvilken butikk har denne på lager nå - eller må jeg "smøre meg" og vente til et stykke ut på nyåret? Lenke til kommentar
OysteinSanne Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Var innom Fotovideo igår og fikk høre at vissnok sendes det ut en drøss kameraer nå i romjula. Så det ser ut som det har løsnet litt ifht leveringstid. Dog kan det jo hende det er en liten venteliste der. Pga leveringsforsinkelsene ville jeg uansett sjekket over telefon med de stedene du vurderer å bestille fra. Det er ikke noe å vurdere ;-) Løp og kjøp, du blir garantert fornøyd. Lenke til kommentar
Grado225 Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Var innom Fotovideo igår og fikk høre at vissnok sendes det ut en drøss kameraer nå i romjula. Så det ser ut som det har løsnet litt ifht leveringstid. Dog kan det jo hende det er en liten venteliste der.Pga leveringsforsinkelsene ville jeg uansett sjekket over telefon med de stedene du vurderer å bestille fra. Det er ikke noe å vurdere ;-) Løp og kjøp, du blir garantert fornøyd. Takk! Da skal vi nok ta en tur ned og "friste lykken". Japanphoto er vel å foretrekke mtp pris, tipper de er noe billigere enn Fotovideo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå