Thyrfing Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hei, har nå hatt xbox 360 en stund, er strålende fornøyd, men har en liten periode nå jobbet en del, og ikke tatt i bruk mitt visa kort så mye, slik at det ikke har stått noe penger på kortet som xbox live ble trekt fra, fikk et par mail at jeg måtte oppdatere betalingsinformasjon for å ikke få avbrudd i mitt xbox live abb, men jeg tenkte at siden jeg ikke har tid til å spille bare lot jeg dette gå. slik at jeg fikk ett avbrudd. da har mitt visa kort blitt sperret av microsoft greit nok, jeg ringte for å få gjennåpnet kontoen, men da skulle de ha 2 måneders betaling av meg, men hvis de sperrer visa kortet mitt fordi jeg ikke har penger? hvordan kan de kreve penger av meg da? jeg har da verken spillt live eller noe. jeg sa bare til hun jeg pratet med at jeg ringte tilbake senere når de kunne trekket penger fra kontoen min, som er et par måneder siden, og har desverre hatt så mye å gjøre de siste månedene at jeg ikke har tenkt på dette, Men hva skjer? jeg har ikke fått en eneste mail der det står at jeg har noe som ikke er betalt, har kun fått såkalte mld at jeg må oppdatere betalingsinformasjon slik at det ikke blir avbrudd i mitt xbox live abb, men dette er mange måneder siden, før jeg ringte support. Takk for alle gode svar:) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 prøv heller jasper1675.com der er det billigere enn å trekke direkte fra visaen din på xbl. eller muligens ebay.co.uk er billigere siden euroen er blitt så dyr. (altså betale i pund istedenfor) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå