Araghorn Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Folk er pokker meg bortskjemte og kravstore. Alle premiene her har vært både flotte og generelt dyre. Skjerp dere!!! Kudos til hardware for gode premier Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg håper ikke dere klager som dette når dere åpner pakkene hjemme på julaften. Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Could not agree more Araghorn... Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Når jeg leser i denne tråden blir jeg flau er å være norsk. Enig i at de kunne variert det mellom noe annet enn strømforsyninger kansje, men kom ann. Skjerp dere. Sånn sett fra hw.no's side tror jeg premier flere har "lyst på" vil trekke flere folk, ergo flere sidevisninger og mer penger. Snakker da kansje om headset, tastatur, PC-skjermer osv. Men dette avhenger jo selvfølgelig av sponsorer osv. God jul! ~Torstein Lenke til kommentar
kommer Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hvor ser man hvem som vant? Er det kåret en vinner ennå? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Blir annonsert iløpet av mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå