RBW Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Les mer Lenke til kommentar
PurpleChip Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 GOD JUL! (Og denne premien inkasserer jeg.) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Atter en kjedelig premie. Dere har skuffet dette året(nå sammenlikner jeg med akam, amobil og gamer) som har hatt fete premier de 2 siste dagene. Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 God jul folkens Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 haha Synes dette var kjedelig ja. PSU på julaften, akk ja. Det er ihvertfall mer enn jeg kommer til å vinne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg sier hvertfall ja takk. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Trenger alltids et stilig kabinett og et fresht tastatur Håper jeg for en gangs skyld vinner noe. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Sier ikke neitakk til kabinettet eller PSU-en. Men må si at premien var ganske skuffende til å være julaften. Her gir komplett bort en 52" TV (riktignok idiotisk spørsmål), Netcom en Nokia N96, Akam gir bort photoshop til 7.500 og et kamera til 16.000 fra igår. Hadde forventet en laptop med en prislapp på nærmere 11-12.000 skal jeg være ærlig med tanke på at premiene generelt var forholdsvis labre imotsetning til søstersidene (Gamer har ikke helt levert de heller). Men en kan vel ikke klage så lenge det er gratis? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Sier ikke nei takk til dette, nei! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 For å vinne brukte jeg lykkemailen min. Bare vent å se nå. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Denne så fin ut får håpe på å vinne Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Litt kjedelig i forhold til de andre kalenderne, men jeg sier ikke nei takk om jeg skulle vinne. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Skriv din kommentar.... Ikke verdt å svare på en gang. ;D Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 chokke skrev: Men må si at premien var ganske skuffende til å være julaften. Her gir komplett bort en 52" TV (riktignok idiotisk spørsmål), (...) Premien for julaften er vel en 40". TV-en som er hovedpremien (trekkes blant alle som har deltatt på minst en av dagene) er 52". Slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Må si meg enig med innleggene over. Liker ikke helt å klage på noe som er gratis, men det her var litt stusselig. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 chokke skrev: Sier ikke neitakk til kabinettet eller PSU-en.Men må si at premien var ganske skuffende til å være julaften. Her gir komplett bort en 52" TV (riktignok idiotisk spørsmål), Netcom en Nokia N96, Akam gir bort photoshop til 7.500 og et kamera til 16.000 fra igår. Hadde forventet en laptop med en prislapp på nærmere 11-12.000 skal jeg være ærlig med tanke på at premiene generelt var forholdsvis labre imotsetning til søstersidene (Gamer har ikke helt levert de heller). Men en kan vel ikke klage så lenge det er gratis? Gamer har levert psp, ps3, xbox, lydkort+headsett og en haug med spill samt collectors edition av World of Warcraft. Jeg må si at de også har levert mye spennende i jula. Lenke til kommentar
Slip Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hmm, savnet de helt store tilbudene/premiene i år. Synes det har vært mye strømforsyninger. Men men, god jul alle sammen ! Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Synes selv premiene på hardware.no var greie de, et par kw psuer, 9800gx2 og av dagens premier får jeg iallfall bruk for tastaturet. Har selv et 4-5 år gammelt fra en gammel compaq pc som ikke helt passer til den nye gamer pcen min Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Cyberfrog skrev: Premien for julaften er vel en 40". TV-en som er hovedpremien (trekkes blant alle som har deltatt på minst en av dagene) er 52". Slik jeg har forstått det. Enda verre . Men at dagens premie ble idag, meh. Heller hatt et heftig grafikkort og en PSU eller noe som virkelig føles heftig (xbox og PS3 gjør det) iforhold til tastatur, PSU og kabinett som ser ut som er plukka ut i all hast . Pirja skrev: Gamer har levert psp, ps3, xbox, lydkort+headsett og en haug med spill samt collectors edition av World of Warcraft. Jeg må si at de også har levert mye spennende i jula. De har hatt mye interessant ja, men om en ser på rene kroneverdien av premiene totalt så synes jeg det var litt lavt, men for all del, haugevis av premier jeg kunne tenke meg å vinne (som jeg såklart ikke har). Endret 24. desember 2008 av chokke Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Totalsummen på premiene er akam å amobil ene og alene laaaangt foran de andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå