GLN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hmm spm 2 var litt feil formulert. Det skulle vært oppgitt vekten på en hel murstein. Fordi nå er flere av alternativene riktige. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hmm spm 2 var litt feil formulert. Det skulle vært oppgitt vekten på en hel murstein. Fordi nå er flere av alternativene riktige. Nei. Det er nok du må sette deg ned å pusse på matte-kunnskapene ... Tom Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hmm spm 2 var litt feil formulert. Det skulle vært oppgitt vekten på en hel murstein. Fordi nå er flere av alternativene riktige. Nei, da hadde det jo blitt alt for lett. Prøver man å tenke litt så er den egentlig veldig lett. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Murstein oppgaven var morsom Som en nevnte her, klarer en ikke å finne svarene på denne "quizzen" vil en mest sannsynlig ikke få så mye ut at dette programmet Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hmm spm 2 var litt feil formulert. Det skulle vært oppgitt vekten på en hel murstein. Fordi nå er flere av alternativene riktige. Er en tankenøtt den der. Du kan tenke i litt andre baner,hva bruker du å gjøre med ord og setninger du ikke forstår ? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Brukte lang tid på sp. 2 i går natt ja....men når hodet våknet, så ble plutselig svaret så enkelt at jeg ikke kunne fatte hvorfor jeg vurderte et annet alternativ som også virket riktig. MEN kunne ikke vært mere llangt unna riktig alikevel Neste år trenger vi MANGE sånne spørsmål Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det er tydelig at selv enkle matematiske spørsmål vil luke ut en god del folk. Dermed blir vinnersjansene større for oss andre... Så ja takk til flere tenkespørsmål fremover... Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Haha, jeg må nok ta på meg skylden for spørsmål nummer to. Pappa har en ting med sånne matematiske gåter, så den der har jeg fått høre i årevis. Og det er da bare ett riktig svaralternativ der, vel. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Haha, jeg må nok ta på meg skylden for spørsmål nummer to. Pappa har en ting med sånne matematiske gåter, så den der har jeg fått høre i årevis. Og det er da bare ett riktig svaralternativ der, vel. Det er som du sier, kun et ritig svar. Og det er vel ikke vanskeligere matematikk som man skulle kunne løse etter niende klasse's matte ? Men vi sier ikke nei takk til flere slike nøtter. Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Har spørsmål nummer 1 blitt til ved hjelp av feilsøk på wikipedia? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det går ikke endre svar på en eller annen måte, vel? Jeg vet jeg svarte feil på nr2 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Det går ikke endre svar på en eller annen måte, vel? Jeg vet jeg svarte feil på nr2 Nei, det gjør nok ikke det Da har jeg også levert besvarelse, etter mye tenking og litt hjelp Krysser fingrene og håper på det beste. Endret 24. desember 2008 av Pirja Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det går ikke endre svar på en eller annen måte, vel? Jeg vet jeg svarte feil på nr2 Lever på nytt.. Da overskriver du tidligere innleveringer Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 :O Kan du levere flere ganger? Jeg trodde at det kom en melding som sa at du allerede hadde levert... F*** da! Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Håper det blir en som virkelig har bruk for det som får det.. Tviler på at jeg får dette programmet på vidregående, men kan antagelig få det for 2000kr med studentrabatt jeg får om 1 år.. Fortsatt litt vel dyrt for meg.. Håper jeg får det, for da kan jeg ta meg råd til tegnebrett! Ingen "Suckers" her, heter god jul her! God Jul og lykke til alle sammen! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Har spørsmål nummer 1 blitt til ved hjelp av feilsøk på wikipedia? Tja. Litt kreativ søking på wiki kanskje? Det kan forøvrig hende at stedsnavnet som er forbundet med hva adobe (med liten a) er. Åkke som finnes det bare et svar som er riktig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg har da hørt om adobe lenge før firmaet med samme navn ble stiftet. Men helt hva det er visste jeg ikke før jeg googlet litt. Men er man interessert i arkeologi, etnologi osv så finner man ut hvordan det henger sammen. Tom Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Egentlig så ble Adobe firmaet oppkalt etter elva som randt bak huset til han ene grunderen. Men Adobde ordet betyr også noe annet. photoshop v1 ble sluppet i 1990, right? Riktig svar på mursteinen var? Svarte 2kg jeg. Endret 24. desember 2008 av Pirja Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Egentlig så ble Adobe firmaet oppkalt etter elva som randt bak huset til han ene grunderen. Men Adobde ordet betyr også noe annet. photoshop v1 ble sluppet i 1990, right? Nå er uensett konkuransen ferdig. Adobe er et byggemateriale (wikipedia). Mursteinen veier 2 kg. Og versjon 1.0 ble sluppet i 1990 ifølge wikipedia. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Haha, yes. Revenge fra lille juleaften da jeg hadde feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg