Revolution Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 ÅEH DENNE VINNER JEG! JEG MÅ, har gått hele advent uten noe premier! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Min er også ganske sliten iPhone er en telefon, ikke en skyteblink Endret 24. desember 2008 av Mokko Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 iphone vinner jeg blir den solgt men helt klart vil jeg vinne så jeg for pengene:D P.S Iphone 3g til salg ( selges når premien er motatt) 3000kr Lenke til kommentar
Antonov Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Tror ikke man blir trukket ut som vinner i julekalenderen ved å syte og klage over sine defekte/gamle mobiltelefoner. Selv står jeg over dagens luke, men håper at samboeren vinner. Endret 24. desember 2008 av unison Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Iphone? nei da fortsetter jeg heller å bruke min gode trofaste 3310 Endret 30. desember 2008 av bash Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Lykke til alle sammen. Takk til alle hos amobil som har ordnet en så fantastisk julekalender. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) kalenderen har jo vært storslagen Helt enig. Den premierekka som har vert i årets kalender har vert knallbra. De andre sidene har ikke vert i nærheten selv om Akam.no kom med litt av et kamera i går. Var det 15000 det kostet ? Det er mobiler av en veldig høy klasse som har blitt delt ut. Endret 24. desember 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Spørsmålet er om jeg skal selge den uåpnet før jeg ødelegger den (tro meg, det vil skje) eller om jeg skal... ja, ødelegge den over tid. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 iPhone. Jaja, det endte med iFail Enig her, altså. Burde vært Touch HD, ikke dette moteskrammelet. Amobil bør ikke være med på Iphone hypen. Det mener jeg de har fått høre tydelig nok i forumene. På selveste julaften bør de dele ut noe som oser kvalitet, ikke mote, dårlig service og anti-opensource. Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Har sitti hele desember å håpa på at iPhone blei premien den 24.! Fytti katta å glad jeg blir hvis jeg vinner! Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Håper jeg vinner! ..da skal jeg gjøre min samfunnsplikt å ødelegge den. Selvfølgelig skal det hele dokumenteres på et vis.. jeg må bare pønske ut en verdig måte å la dette satans verk dø på. ..det blir jo for dumt å selge den til noen som vil ha den.. hmm.. sjansen for at jeg tar den i bruk er der også da, men tviler sterkt.. Hmm.. nå er det nesten så jeg ikke vil vinne.. Den skal nok komme godt til nytte på et eller annet vis Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hvordan klarer man å bulke telefonen sin? Ved å faktisk bruke den.. Har maaaaaange bulker på min 1. gen iPhone... Og dere som ikke liker premien, det er ingen tvang. Konkurransen er frivillig, og alle iHaters kan bare ta seg en kjeks i jula, og være lei seg fordi de ikke får oppleve et genialt produkt! Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 For en premie Håper jeg vinner Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hvordan klarer man å bulke telefonen sin? Ved å faktisk bruke den.. Har maaaaaange bulker på min 1. gen iPhone... Og dere som ikke liker premien, det er ingen tvang. Konkurransen er frivillig, og alle iHaters kan bare ta seg en kjeks i jula, og være lei seg fordi de ikke får oppleve et genialt produkt! Vi som ikke liker premien misser ingenting ved å ikke vinne. Alle telefoner med aktiv ventemodus er mer effektive i dagliglivet enn Iphone. iHate. Lenke til kommentar
Falconn Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Utrolig fin gave, går for den:D Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Håper du var med tidligere - konkurransen var over for en snau time siden! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Når kommer vinnertråden? Vi må ikke vente helt til mandag? Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 ..da skal jeg gjøre min samfunnsplikt å ødelegge den. Selvfølgelig skal det hele dokumenteres på et vis.. jeg må bare pønske ut en verdig måte å la dette satans verk dø på. Akkurat det her skal broren min også gjøre dersom han vinner.Det sa han ihvertfall. Han la til at det var det eneste grunn til at han deltok konkurransen. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg vil vennligst be alle som har tenkt å destruere telefonen om de får den om å dokumentere det i et YouTube-vennlig format til min og andres personlige nytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg