Debauchery Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Artig med lurespørsmål Sikkert mange som er litt for rask på avtrekkeren. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hm, eg er forvirra, PS3 skulle vere den nest beste premien, kva var den beste? Må ha komt ein av dagane eg ikkje sjekka kalenderen. Jaja. Kay Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul til alle, og heldig er den som vinner! Kjempe opplegg tek.no nettverket har hatt i år, virkelig gjort disse 24 dagene litt kortere! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Har ikkje fått noen premier i år heller, så dette hadde jo vert flott. Har eg ihvertfall ein solid julegave å gi bort Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Haha, jeg bare visste at det ville bli en Xbox 360 Elite på julaften nå som det var en Playstation 3 på lille julaften. La krigen starte og måtte blodet renne fritt. Litt mer seriøst så inneholder jo denne pakken mer enn lille julaften sin pakke. Luken på lille julaften inneholdt kun en konsoll mens i dag er det en konsoll og to medfølgende spill. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 war has just startet ! Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Denne har jeg kjempe lyst på, håper såklart heller jeg vinner ps3`en fra i går hvis det er lov Lenke til kommentar
Ice-E Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Heder og Ære til Gamer for denne flotte julegaven som jeg håper vinne Men Lykke til alle sammen...Måtte den heldigste vinne Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 "Det er lille julaften, og vi løfter sløret for årets nest beste premie: En Playstation 3 med spillet Littlebigplanet." :!: Takk, Gamer! Gamer da. Gamer gamer gamer. Var det virkelig nødvendig å ta stilling på den måten? Vi tar ikke stilling til hva som er best av PS3 og 360. Grunnen til at vi skrev at PS3-pakken var nest best, var kun fordi vi i dag kunne dele ut en maskin + to av årets beste spill + Xbox Live Gold-abonnement. I går hadde vi maskin + ett spill. Men siden formuleringen tydeligvis skaper reaksjoner, så redigerte jeg den nå. Btw: Det blir vel ikke en ventetid helt til mandag? burde vi ikke få vite vinnerne allerede imorgen? Det syns nå jeg.. Vinneren kåres førstkommende mandag, og premien sendes ut over nyttår. Dette på grunn av juleferie :-) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ah, i dag er jeg sikker på at jeg svarte riktig! Nå er det bare å håpe God jul til alle forresten! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Kewl! gamer har hatt fete premier i år ja Hardware har hatt ålreite, men skuffet på julaften. Lille julaften på akam.no var konge! Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Hadde vært så digg og vunnet denne da eksen tok med seg xbox360 (irony FTW!) når hun flyttet ut. Pretty please with a cherry on top Endret 24. desember 2008 av Ördög Lenke til kommentar
krispo-runar Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hadde vært "fet" og vunnet den ja, en nydelig premie:) Takk for et bra år med dere i gamer og god jul og godt nyttår videre^^ Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 deilig... men sist gang jeg sjekket kunne xbox360 og pc spillere spille sammen i final fantasy xi lenge før noen av de spillene~ Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Dette kan være sjansen for meg til å prøve Xbox. Vinner jeg ikke, kjøper jeg heller ps3 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) du hellige julenisse for en premie!! Must have fant heldigvis alle rette svar i god tid idag. Endret 24. desember 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Vil vinne denne gangen Lenke til kommentar
Tetsuja Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 dette er min siste sjanse og vinne iår.. give it to meh bebe.. ;O<3 flott premie Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Konge premie^^ krysser fingrane nå ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg