vargaz Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Noen som vet om det finnes et nedlastningsprogram som henter den samme filen fra flere servere for så å spleise den i lag? er pretty lei av å laste ned tregt fra ea nå... I gamle dager brukte man DAP (download accelerator pro) til dette. Finnes det noen tilsvarende i dag som er gratis og som fungerer godt uten spyware? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 om jeg ikke tar feil er torrent teknologien det du leter etter. eneste med disse programmene er at det er veldig få ting som er lagt ut som ikke er pirat. men uansett så kan du jo bruke programet utorrent Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 nei, leter etter et program som gjør tilsvarende, men fra vanlige webnedlastninger. Download them all! tillegg til firefox fungerte greit. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg bruker "free download manager" til nedlastinger nå. Hvet ikke om den har slik "multisoruce greie" men kan godt hende Er et open soruce program så den har jo en haug med funskjoner jeg ikke skjønner noe av, så er je en mulighet at det her det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå