Slabbedasken Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Skal ha meg ny maskin og ser litt her og der etter de forskjellige delene. Siden Komplett ligger ganske nermt meg så hadde det jo vært greit å bare ta hele handele overdisk der. Det er så UTROLIG IRRITERNEDE at prisforskjellen på Butikkpris og Webpris eropptil 1000 kr på et av de produktene jeg skal ha. Nå er det slik at kjøper du over disk kan du bare retunere til butikken om noeikek skulel stemme. Kjøper du over net må de sende varen til komplett sitt hovedkontor eller noe for å få hjelp. Jeg synest dette er helt HØL I HUET :x Prisen på Butikk kjøpr burde vøre sotte GODT NED Fyskam komplett Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 jeg synes det er irriterende at du ikke greier å skrive en bra topic Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 jeg synes det er irriterende at du ikke greier å skrive en bra topic Jeg syns det er irriterende at du skal henge deg opp i slike saker som det. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 jeg synes det er irriterende at du ikke greier å skrive en bra topic Jeg syns det er irriterende at du skal henge deg opp i slike saker som det. ChalStye hare et poeng... hvis han vil poste på forumet her bør han følge reglene, og det finns en regel mot "dårlig bruk av emne felt" og dette vil jeg si er et klassisk eksempel!! Men tilbake til tråden.... Det er ikke rart at butikkprisene er høyere, da de kan betjene færre kunder per ansatt enn over web, dessuten kommer leie av lokaler og mye annet med i prisen Lenke til kommentar
president Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Prisforskjellen forklares med det du skriver selv: hvis "noeikek skulel" stemme kan du bare gå til butikken hvis du har kjøpt den i butikk, denne servicen koster mer enn å gjøre det over nett, derav prisforskjellen. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Herregud nå maskinen blir en 4-5000 KR DYRERE enn ved butikk-kjøp reagerer jeg kraftig JA Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 jeg synes det er irriterende at du ikke greier å skrive en bra topic Jeg syns det er irriterende at du skal henge deg opp i slike saker som det. Enig hvorfor poste relpy når man ikke har noe veti å komme med Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Prisforskjellen forklares med det du skriver selv: hvis "noeikek skulel" stemme kan du bare gå til butikken hvis du har kjøpt den i butikk, denne servicen koster mer enn å gjøre det over nett, derav prisforskjellen. Kankje det men jeg hadde trodd at det skulle være omvendt for går du til komplett tar det ikke lange tiden åfå orden på sakene da. Sitter liksom ikke i pc terapi der inne i en time heller da Med at et barbone kabinett skal ha en prisforskjell på opptil 1000 kr fra butikk/web synest jeg er en smule for mye Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Prisforskjellen forklares med det du skriver selv: hvis "noeikek skulel" stemme kan du bare gå til butikken hvis du har kjøpt den i butikk, denne servicen koster mer enn å gjøre det over nett, derav prisforskjellen. Kankje det men jeg hadde trodd at det skulle være omvendt for går du til komplett tar det ikke lange tiden å få orden på sakene da. Sitter liksom ikke i pc terapi der inne i en time heller da Med at et barbone kabinett skal ha en prisforskjell på opptil 1000 kr fra butikk/web synest jeg er en smule for mye Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Kjøp på www.flexi-data.no på Laksevåg da, billigere enn komplett og du kan hente varene på Laksevåg, ingen porto. Handle på nett, hente i butikk altså. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Forskjellen skal være på 5%. Hvilket kabinett har en forskjell på 1000 kroner? Fant ingen. Lenke til kommentar
Domino Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Herregud nå maskinen blir en 4-5000 KR DYRERE enn ved butikk-kjøp reagerer jeg kraftig JA Pris-forskjellene skal bare være 10%. Regn litt på det og du vil se det stemmer. Hver butikk er dog et eget selskap som ikke har noen direkte tilknytning til Komplett's webshop. Webben kan derfor kjøre tilbud som ikke kjøres i butikkene, og selvfølgelig blir det større pris-forskjell når du tar med dette. -Trygve Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 jeg synes det er irriterende at du ikke greier å skrive en bra topic Jeg syns det er irriterende at du skal henge deg opp i slike saker som det. Enig hvorfor poste relpy når man ikke har noe veti å komme med Lær deg reglene istedenfor å hisse deg opp... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Med at et barbone kabinett skal ha en prisforskjell på opptil 1000 kr fra butikk/web synest jeg er en smule for mye Hva med å prøve å undersøke saken litt da? For hvis du gidder det så ser du det at det barebone kabinettet ditt, Shuttle SK41G er 'Ukens Tilbud' på webshopen. Så slutt å mas! Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 jeg synes det er irriterende at du ikke greier å skrive en bra topic Jeg syns det er irriterende at du skal henge deg opp i slike saker som det. Enig hvorfor poste relpy når man ikke har noe veti å komme med Hvorfor lage en ny tråd nå man ikke har noe vettig å skrive i emnefeltet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå