jhb1 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 har nettop fått en del pc deler og en skjerm av broren min til jul. dette ble noen kroner og jeg vil da gi han en gave tilbake, må ikke nødvendigvis vøre uendelig dyrt, men det hjelper jo ofte han er kokk av yrke så naturlig nok har det blitt en del kniver og kaseroller de siste årene, så jeg vil da unngå det i år. han er en ivrig fisker, både innsøer og svaberg, men det er vel innsjøer og ørret som er favoritten. da kommer vi til "spørsmålet"; er det noen som kan foreslå noe å gi i gave til en ivrig fisker? gjerne og hvor jeg kan finne det. (han har allerede stang og snelle ) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Håv kan jo gå an. Eller sånn som man slår fisken med når man drar denn opp. Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Ny god stang, sener som man mister mye av, sluker mister man allitd og må byttes.. Fiske briller? Endret 25. desember 2008 av Fotgrafen Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Kjøp denne testvinnersena, foreslår 0,10 mm til ferskvann (ikke elvefiske). Tipper han vil synes det er moro å få prøvd den. En spole på 270 m vil koste rundt 500 kr, men finnes i 110 m også. http://www.mustad.no/norge/www/product.php?id=787 Men det var vel julegave du var ute etter... Endret 28. desember 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
pettir Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Gi han et laksekort for en lakseelv i nærheten Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 vekt er allltid populært. vanlig vekt første året, også ei "opptimist-vekt" neste året, som gå til litt flere kilo Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kjøp 5 stk 600 grams pakker frossen seifilet du, dette får du for 20 kr pakken hos Rema eller bunnpris. Da har din fisker i det minste noe å komme hjem til etter en mulig elendig fisketur. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 hva med en liten turpakke? kanskje en liten stol og no stormkjøkken. ellers støtter jeg håv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå