Gå til innhold

Angrerett/Bytterett på bruktspill hos Gamestop?

Sandsvei

Anbefalte innlegg

Jeg handla meg et spill brukt i dag, men angrer. Kan jeg lever det tilbake og få pengene? Jeg har tatt av prislappen og "forseglinga" som var en liten plastikk lapp ved åpninga. Kvitteringa har jeg så klart fortsatt.

Forrestne, hvor mange helligdager er det i jula nå? Er det helligdag i morgen forresten? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter norsk lov har du egentlig ikke krav på angrefrist ved salg i butikk, men jeg tipper at de i butikken er hyggelig og lar deg bytte inn spillet igjen så lenge du har kvitering, og du ikke har ødelagt spillet.. Hvis ikke er jo en mulighet å selge det på gamestop da..

Lenke til kommentar
Du kan jo gå til spaceworld på mandag og si du fikk det til jul men du likte det ikke (da får du like mye penger for det som det koster altså helt nytt).

For å få til det må du ha kvittering og spillet må være i utmerket stand. Forseglede spill byttes derimot uten kvittering i jula.

Lenke til kommentar
Er snakk om Gamestop dette nå, Ikke spaceworld. :(

Det jo jul og du trenger ikke alltid å vise fram kvitteringen så han/hun kan jo prøve da. Fordi jeg leverte en gang inn et brettspill kanskje litt annerledes da i en annen butikk en hvor det egentlig var kjøpt hvor jeg fikk 100kr mer for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...