Sandsvei Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg handla meg et spill brukt i dag, men angrer. Kan jeg lever det tilbake og få pengene? Jeg har tatt av prislappen og "forseglinga" som var en liten plastikk lapp ved åpninga. Kvitteringa har jeg så klart fortsatt. Forrestne, hvor mange helligdager er det i jula nå? Er det helligdag i morgen forresten? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Er ikke helligdag i morgen julaften Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Da vet jeg det Men har de angrefrist? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Etter norsk lov har du egentlig ikke krav på angrefrist ved salg i butikk, men jeg tipper at de i butikken er hyggelig og lar deg bytte inn spillet igjen så lenge du har kvitering, og du ikke har ødelagt spillet.. Hvis ikke er jo en mulighet å selge det på gamestop da.. Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Du kan jo gå til spaceworld på mandag og si du fikk det til jul men du likte det ikke (da får du like mye penger for det som det koster altså helt nytt). Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Nå har han jo åpnet den. Så jeg kan liksom bare ta med alle brukte spill å gi tilbake til butikken? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Du har nok dumma deg ut når du har tatt av forseglinga. Ikke en gang i nettbutikker har man angrerett om forseglingen til programvaren er brutt. Endret 24. desember 2008 av BeFs Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Nesj, da orker jeg ikke. Får vell prøve å spille det litt da og se hvordan det er. Er snakk om spillet Viking: Battle of Asgard. I verstefall kan jeg vell selge det på bruktmarkedet her og kanskje få igjen 250kr for det. Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Du har en uke angrerett på spill hos spaceworld etter en uke (må ha kvittering med jul men du kan prøve uten. Selv om du har åpnet det. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Er snakk om Gamestop dette nå, Ikke spaceworld. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Får vell prøve å spille det litt da og se hvordan det er. Er snakk om spillet Viking: Battle of Asgard. Har det spillet selv og det ble ganske mye bedre lenger utover i historien. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Du kan jo gå til spaceworld på mandag og si du fikk det til jul men du likte det ikke (da får du like mye penger for det som det koster altså helt nytt). For å få til det må du ha kvittering og spillet må være i utmerket stand. Forseglede spill byttes derimot uten kvittering i jula. Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Er snakk om Gamestop dette nå, Ikke spaceworld. Det jo jul og du trenger ikke alltid å vise fram kvitteringen så han/hun kan jo prøve da. Fordi jeg leverte en gang inn et brettspill kanskje litt annerledes da i en annen butikk en hvor det egentlig var kjøpt hvor jeg fikk 100kr mer for det. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Gamestop har 7 dagers returrett, ja selv på brukte spill . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå