Gå til innhold

Noe er nødt til å være galt med PCen min!


Kjartan1234

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en pc til 4000 kroner som har 4 gb ram og et grafikk kort som heter mobile intel 956 express family, nå.. Jeg vet at dette ikke et godt grafikk kort, men det klarer ikke en gang å kjøre half life uten å lagge! Noe må være galt! ALLE dataer vi kjøper idag bør klare å kjøre så lette spill?!

 

Den heter så mye som Fujitsu Siemens Computers og har 1,73 GHZ prossesor hvis jeg ikke har lest av helt feil.

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Half life, altså det første?

 

Hvis det er det + amd prossesor kan det være pga dual core at det lagger (det gjør ihvertfall det på cs 1.6)

Finner vel driver til prossesoren på amd sine sider vil jeg tro, evt så går det ann å trykke: ctrl + alt + delete ---> prossesser ---> finne hl.exe. høyreklikke på det og trykke på angi affinitet og ta vekk haken på ene cpu'n

 

Edit: dette må gjøres hver gang du åpner det

Endret av daruu
Lenke til kommentar
Ikke nødvendigvis, det kan være noe annet galt med bilen som gjør at den ikke starter igjen...

 

God :closedeyes: Bilen fungerer dårlig uten bensin, du får på lysene ikke sant. Vel prosessoren din fungerer dårlig uten driver hvis det ikke skulle være innlysende nok..

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...