sn0dig Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Lenge siden jeg har lagt inn noe her nå, så voila. Katten min under juletreet oppå julepresangene. Lå der i går og feis som f.. Glad pakken hun ligger på ikke er min Noen tanker? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Det var litt mørkt rundt øynene. Den se litt ond ut. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Ergo tittelen "Pell deg", som jeg antar betyr "pell deg vekk" Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Korrekt iNeo. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Ja, men kunne den ikke sett ond ut og vært lysere ved øynene? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Jo den kunne det, men akkuratt det at den er litt i mørket hjelper bare å forsterke det onde med den. Det er ihvertfall det jeg tenkte, men mulig at dere ikke ser det likt. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Historien bak gjorde bildet morsomt for meg. Sånn sett ble det et artig uttrykk på katten. Bildet i seg selv er ganske bra. Det forteller en historie som kan tolkes fritt. Man ser juletre, pakker og katten oppå en pakke. Det du ikke hadde kontroll over da du tok bildet var lyset. Blits kunne muligens gjort seg her. Bakgrunnen kunne blitt litt mørkere og katten litt mer tydelig, da spesielt på høyre side hvor den er så mørk i pelsen. Hadde du komt deg enda lavere ned ville katten sett enda litt mer "sjef" ut. Det kunne muligens kledd uttrykket bedre? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg brukte blits som jeg bouncet i veggen på venstre siden. Det er nettopp derfor den er så mørk på høyre siden Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Ha ha, tidig situasjon. Katter er noe for seg selv, og denne er tydeligvis sjefen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå