orre_90 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hei I de siste har min pc til stadighet koblet seg fra internettet, noe som kan være ganske irriterende til tider. Ingen andre pcer som er tilkoblet nettverket har dette problemet, så det er nødt til å være et slags problem på min pc. Er det noen som skjønner hva som kan være galt her? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 så det er nødt til å være et slags problem på min pc. Vel, det er nok ikke "Rutinemessig frakobling av internett" men heller repeternde brudd på internettforbindelsen. Dette behøver ikke ha noe med PCen din å gjøre i det hele tatt. Regner med at du har et ADSL-modem av en eller annen type (mange opplysninger du burde gitt oss). Gå inn på denne å se på loggen. Det kan være problemer på linje/sentral. Hvis ADSL-modemet ikke klarer å holde forbindelsen er vanligvis problemet mellom deg og sentralen. Da må du kontakte din internettleverandør (som er de eneste som kan hjelpe deg). Er forbindelsen mellom ADSL-modemet og sentralen stabil ligger problemet på ditt lokale nettverk (også om du bare en maskin). Mange ting som kan være årsak. Også virus. Lenke til kommentar
orre_90 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Ok takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå