Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Liker å drite meg ut i buksa. er jeg rar da?

Trygve Onnestad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja , jeg har bæsja i skåler hos folk , så gjemt det vekk . fks bak sofaen eller nedi skuffen på en kommode i gangen dems. ikke akkurat blide tilbakemeldinger. som jeg sier i det andre innlegget , det skjer nærmest automatisk. noe jeg ikke har kontroll over

Etter du skrev dette så tror jeg at denne tråden bare er tull. 

Men om den ikke skulle være det, så vil jeg råde deg til å slutte. Bare si til deg selv at du IKKE skal drite i buksa. 

For ja, det er unormalt og rart å gjøre det

Lenke til kommentar
Tja , jeg har bæsja i skåler hos folk , så gjemt det vekk . fks bak sofaen eller nedi skuffen på en kommode i gangen dems. ikke akkurat blide tilbakemeldinger. som jeg sier i det andre innlegget , det skjer nærmest automatisk. noe jeg ikke har kontroll over

Etter du skrev dette så tror jeg at denne tråden bare er tull. 

Etter han skrev det, så VET vi at det er bare tull.

Er det rart at nesten ingen liker småunger lengre?

Lenke til kommentar

Verste jeg har hørt, fetisher er vel og bra, men å drite i buksen? Jeg vil ikke høre fordomsfull og ignorant ut, men det vil jeg faktisk påstå er nesten ingen som liker. Det er jævlig ekkelt, er det det er. Det er varmt, det lukter bokstavelig talt drit, det er ubehagelig, det er flaut, og det er bare motbydelig.

Synes helt seriøst noen burde felt dette trollet i bakken. Om du mot all formodning skulle være seriøs, så får jeg vel svare på det du spør om: Ja, dette er unormalt. Du er rar, og det er greit. Men for dem rundt deg sin skyld, vær så snill og ikke tøm kroppen for avfall i offentligheten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...