Steina Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Dette er jo helt normalt da, i alle fall for troll. Uansett om dette har vært en fetish eller ikke, så hadde man burde ha vett nok til å ikke gjøre det iblandt andre. I alle fall ikke mens folk spiser. Endret 24. desember 2008 av Steina Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Troll. Slikt passer på /b/, ikke her. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Passer ikke i /b/ engang. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Kall meg hva dere vil , jeg kan ikke gjøre så mye med det utenom å begrense meg til mindre offentlige plasser . Selv om det virker som det skjer "automatisk" . klarer liksom ikke dy meg Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Skal det være en skål med grøt? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Tja , jeg har bæsja i skåler hos folk , så gjemt det vekk . fks bak sofaen eller nedi skuffen på en kommode i gangen dems. ikke akkurat blide tilbakemeldinger. som jeg sier i det andre innlegget , det skjer nærmest automatisk. noe jeg ikke har kontroll over Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det er greit at en har en bæsje-fetisj, men å gjøre det blandt andre folk er både hensynsløst og respektløst. Successful troll is successful. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Lukter mer Troll enn Bæsj. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Tja , jeg har bæsja i skåler hos folk , så gjemt det vekk . fks bak sofaen eller nedi skuffen på en kommode i gangen dems. ikke akkurat blide tilbakemeldinger. som jeg sier i det andre innlegget , det skjer nærmest automatisk. noe jeg ikke har kontroll over Etter du skrev dette så tror jeg at denne tråden bare er tull. Men om den ikke skulle være det, så vil jeg råde deg til å slutte. Bare si til deg selv at du IKKE skal drite i buksa. For ja, det er unormalt og rart å gjøre det Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Tro hva dere vil Kansje jeg kan få noen tips til hvordan jeg kan slutte med dette Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 1. Drit før du går ut på byen. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Og da i dass, ikke i buksa. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Tja , jeg har bæsja i skåler hos folk , så gjemt det vekk . fks bak sofaen eller nedi skuffen på en kommode i gangen dems. ikke akkurat blide tilbakemeldinger. som jeg sier i det andre innlegget , det skjer nærmest automatisk. noe jeg ikke har kontroll over Etter du skrev dette så tror jeg at denne tråden bare er tull. Etter han skrev det, så VET vi at det er bare tull. Er det rart at nesten ingen liker småunger lengre? Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Tro hva dere vil Kansje jeg kan få noen tips til hvordan jeg kan slutte med dette Bare å slutte det. Evt bare å stikke på en dass i nærheten, som normale folk gjør. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 lolz, når jeg tenker meg om høres det digg ut å bare drite i buksa på en café ^^ må være gøy å se folk reagere lolz, jeg syns ikke du er rar, bare mindre normal Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Verste jeg har hørt, fetisher er vel og bra, men å drite i buksen? Jeg vil ikke høre fordomsfull og ignorant ut, men det vil jeg faktisk påstå er nesten ingen som liker. Det er jævlig ekkelt, er det det er. Det er varmt, det lukter bokstavelig talt drit, det er ubehagelig, det er flaut, og det er bare motbydelig. Synes helt seriøst noen burde felt dette trollet i bakken. Om du mot all formodning skulle være seriøs, så får jeg vel svare på det du spør om: Ja, dette er unormalt. Du er rar, og det er greit. Men for dem rundt deg sin skyld, vær så snill og ikke tøm kroppen for avfall i offentligheten. Lenke til kommentar
Purplesnake Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Vis du snakker sant vil eg tru du er syk i hodet. Mye verre enn en fetish. Wtf? Drite i skåler hos andre folk å legge det under sofan dems? Dude, er syk ass! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Vis du snakker sant vil eg tru du er syk i hodet. Mye verre enn en fetish. Wtf? Drite i skåler hos andre folk å legge det under sofan dems? Dude, er syk ass! Mye verre enn en fetisj? Definer en fetisj... Vær så snill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg