Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Liker å drite meg ut i buksa. er jeg rar da?

Trygve Onnestad

Anbefalte innlegg

Nytelsen jeg får av å bare drite meg ut i buksa uansett hvor jeg er i verden er ubeskrivelig. For det første er det deilig å bare sitte på en cafe å klemme alt jeg kan , etterfulgt av drittlukten min som jeg elsker. Kansje jeg blir litt rød i trynet av all pressingen, men hva så.

Noen har bemerket det at jeg lukter til tider , etterfulgt av noen upassende grimaser . de tar jeg meg gjerne nær av. sist havnet jeg i en dyp depresjon pga noen banneord som bare ble slengt i løse lufta mens jeg satt å spiste på en kinaresturant ( å bæsja på meg samtidlig )

Det jeg lurer på , er jeg unormal å rar ? :hmm:

Var å kjøpte pølse på den lokale shellstasjonen i sted, tok meg en gåtur rundt i lokalet før jeg bæsja en skikkelig bløt en , etterfulgt av noen kraftige lydløse utslipp . gjorde godt ja :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nja. har tenkt på det at folk kan reagere , men jeg liker så godt å kjenne dritteimen henge rundt meg mens jeg tar en kaffe eller spiser noe godt. Kan være noe psykisk fra barndommen av da

Antagelig. Det er vanligvis det med fetisjer mener jeg å ha lest.

Lenke til kommentar

Hvis du mot formodning ikke tuller :

Ja du er rar , det er nok ikke mange personer som har de samme lystene. Men det finnes mange forskjellige fetisjer rundt om kring.

Du bør nok ikke gjøre dette i nærheten av andre folk , særlig ikke når folk spiser i nærheten.

Lenke til kommentar
Nja. har tenkt på det at folk kan reagere , men jeg liker så godt å kjenne dritteimen henge rundt meg mens jeg tar en kaffe eller spiser noe godt. Kan være noe psykisk fra barndommen av da

Gidder ikke spekulere om du er seriøs eller ikke.

Ville vertfall med hensyn på dine medmennesker anmode om å ikke gjøre det offentlig, hva du gjør hjemme driter jeg i (ikke i min bukse). Om du liker lukten av din egen medisin er det ikke sikkert andre gjør det.

Vil tro at det er veldig unormalt og dermed kan kalles "rart" ja

Lenke til kommentar

Bare gjør det hjemme når du ikke har andre mennesker rundt deg, så går det sikkert veldig bra. Evt. kjøp deg noen voksenbleier så blir det ikke så grisete. Slutt å gjør det på kafeterier eller ute med andre mennesker generellt, 99.99% av alle andre normale folk syns det er ekkelt!

Og for å svare på spørsmålet ditt, ja, du er rar, og det er ikke normalt! Men det går helt fint bare du ikke lar det gå utover andre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...