P0nduz Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hei Siden min kjære xps1330 har tatt kvelden trenger jeg en ny 13.3" Det jeg bruker den til er: 1. enkel bildebehandlig og lagrin av bilder fra kamera 2. surfe når jeg er på farten 3. spille grafisk enkle spill Kravene til maskinen er: 1. Godt batteri 5 timer + 2. minst 3 gb ram 3. greit grafikkkort 4. Kortleser for sd kort 5. Ønsker også internt 3g modem men ikke noe krav. 6. mulighet for docking hadde vært fint men ikke noe krav. Prisklasse ca 10.000 Takker for alle forslag mvh ..christer.. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 slenger denne bare i mine innlegg da jeg selv er etter samme. Lenke til kommentar
RadivS Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 slenger denne bare i mine innlegg da jeg selv er etter samme. MacBook ! Slutt på masse træl og problemer !! Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 mac gir meg vel ikke mulighet til å spille andre spill enn de som er laget for mac og det er jo ikke veldig mange og ingen av de jeg pleier og spille. men takk for forslaget:) Lenke til kommentar
holvik Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 LENOVO har kanskje det du er ute etter. Lenke til kommentar
Stringer Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Enig med forrige post, SL300 er sweet. Alternativt er det bare et tidsspørsmål før Dell oppdaterer Studio/XPS-lineupen sin. De har kjørt 15% rabattkoder de siste ukene, noe som bare forsterker troen på nye maskiner på nyåret. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Kankskje jeg rett og slett skal vente til litt utpå nyåret og se hvordan dell sine modeller utvikler seg:) noen som vet hvor stor (fysisk) strømforsyningen til lenovoen er? synes dell sin er litt stor når jeg har den i veska. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Under halvparten av størrelsen på en vanlig, gjennomsnittlig, laptoplader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå