theda9el2k Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hei.. Jeg har en laptop med HD-utgang. Skjermkortet er forøvrig et ATI radeon HD3470. Jeg lurer altså på om det går ann å bruke denne HD-utgangen som en HD-inngang, slik at jeg bruker skjermen på laptopen min som f.eks. en tv-skjerm. Jeg vil nemlig spille xbox og TV-en er opptatt! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Utgang er utgang, inngang er inngang. Misforstå det som du vil. Lenke til kommentar
theda9el2k Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Tenkte at data kanksje kunne gå begge veier på en slik utgang.. Takk for svar! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Eksempelvis; hadde det vært slik du tenkte, kunne man brukt mic og hodetelefoner i en og samma inn/utgang. Lenke til kommentar
per_andre Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 det går nok ikke du til å sitere posten over: er spesielle innganger som faktisk er lagd så mic og phones kan brukes samtidig, med lengre "jack" selvfølgelig Mvh: Per Andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå