Gjest Mathias16, sør. Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvordan ta opp kontakten med en du ikke har snakket til på omtrent et halvt år? Jeg er snart 16, hun 14. Vært med hun en gang sammen med 6-7 andre i noen timer rett før sommerferien var over. Det ble ikke så mye snakking oss to imellom bortsatt fra at jeg fikk hun og de andre til å le litt, da vi var mange, og dessuten brydde jeg meg ikke noe særlig. Siden dette har vi bare snakket en gang mens vi var i en større gruppesamtale, og de mange gangene vi har sett hverandre på skolen og ellers, har det bare blitt utvekslet et "hei" en gang. Med andre ord, vi kjenner ikke hverandre godt, og er til og med usikker på om hun vet navnet mitt. Nå sitter jeg her og kjeder meg da de fleste fra min sosiale sirkel har dratt på hytte sammen uten meg til julaften(sykdom og langvarige familiebesøk er noe piss!), og de skal reise igjen andre juledag. Har nå plutselig funnet ut at jeg er interessert i å bli bedre kjent med henne, men lurer litt på fremgangsmåten. Har ikke mulighet til å møtes fysisk, så det må bli igjennom MSN. Har hatt hun på MSN i nærmere et år nå uten å si et ord til hverandre, så er det mulig å kontakte henne nå, uten å få det til å virke sært eller skremme henne på noen måte? Er virkelig dårlig til dette med å kontakte "nye" folk, da jeg har vært i den samme venneflokken lenge, og når denne flokken først har vokst, er det ikke ikke jeg som har truffet og introdusert meg til de nye vennene. Hehe, jeg kan høres ensom ut nå, men ville vært greit å bli kjent med flere. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Er vel ikke verre enn å bare si hei eller noe og ta det derfra? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Si hei og hva holder du på med. Så får du bare følge opp og snakke med henne om ting hun er opptatt av. Hvis det ikke fungerer så finnes det noen millioner andre ute i verden du kan bruke tid på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå