Sovesofa Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 http://www.dagbladet.no/2008/12/23/nyheter...ma/usa/4137832/ sier vel litt om muskelmassen til briter når de uttaler følgende: «Hans veltrente brystkasse og tydelig definerte magemuskler får ham til å likne mer på George Clooney enn på George Bush» :!: Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) LOL, du er proff Forresten, Arnold har en litt annen mening en britene: Se filmen hos Youtube Endret 23. desember 2008 av saftpresser Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Vil si at Obama er bedre trent enn Arnold. Ikke at det har noe som helst å si. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ser han slik ut i dag? - Ikke det nei. Et slikt utsagn mens han selv er i elendig form virker en smule ironisk. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 men han har vært diger, da har man "lov" til å se litt chubby ut når man trekker på åra nå er vel arnold endel eldre enn obama også? men synts de overdriver obama endel når de ser på han som en superpresident både sånn mentalt og fysisk... fysikken hans er jo ærlig talt ikke mye å skryte av, arnold hadde nok knust han rimelig lett i de fleste øvelser... Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Arnold kunne drept Obama med handene lett, selv med den kroppen han har i dag. Han har fortsatt litt muskler på armene. Det ser man. Dessuten. Det står pokker meg at Obama trener 7 ganger i uka! Endret 23. desember 2008 av saftpresser Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Herregud er det virkelig så hardt å se Barndommshelten synke sammen som en sliten saccosekk? I såfall poster jeg et bilde til Whoa hueg eecksbawks arms. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg er for ung til at han kunne vært mitt barndomsidol. Men... Syntes du dette er så mye mer imponerende: Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det har ikke noe med hvem som er mest veltrent. Person 1 gjorde narr av person 2's fysiske form når person 1 selv var i elendig form. Arnold mente dette sikkert kun som en morsom kommentar som fungerte på grunn av den formen han tidligere oppnådde. Jeg påpekte kun at det var en smule ironisk. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Når du har hatt en kropp og image som går under navnet Arnold Swarchenegger, så har du faktisk lov til å prate ned på fysikken til de fleste, uansett om han begynner å se litt daff ut nå. OT: «Hans veltrente brystkasse og tydelig definerte magemuskler får ham til å likne mer på George Clooney enn på George Bush» Lo litt av denne Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Svar til trådstarter. Ja, Obama er veltrent. Så på forsiden av VG. Han er ganske ripped og har større kasse/muskler enn gjennomsnittet. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Visste ikke at hengepupper blir kalt bryst kasse/muskler, nå til dags Endret 25. desember 2008 av saftpresser Lenke til kommentar
wûst Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Uansett hva disse bildene forteller om Arnold hadde han knøvlet Obama lett. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 At dagbladet ikke makter å skrive objektive artikler har vi visst lenge. Hvor nevner de at han har røket i mange år og gjør det fortsatt. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Svar til trådstarter. Ja, Obama er veltrent. Så på forsiden av VG. Han er ganske ripped og har større kasse/muskler enn gjennomsnittet. gjennomsnittet til amerika ja Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kommer det ikke litt an på hvordan man definerer veltrent? Kan f.eks. fint være veltrent uten å ha store definerte muskler. Eller ha ganske høy fettprosent men allikevel være sterk og ha god kondisjon. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 jo, men det er ikke førstesidestoff, at en president har en helt nøktern kroppsbyggning, det som var litt av greia med at jeg posta her, synts også de hadde ordlagt seg litt morsomt. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Det verste er jo at Dagbladet også mener at han er veltrent. De gir ingen tegn på at de gjør ''narr'' av kommentarene fra de britiske tabloidene. Jeg oppfattet det som om Dagbladet også ville være med på leken. Eller har de alt for lite til å skrive om nå til dags... Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Vil nå ikke si at han så veltrent ut, men er nok i bedre form enn mange andre på samme alder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå