stranden Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 mesteparten av de som måler med en skikkelig temp måler rett atme CPU core har riktig temp... har selv en slags igloo... står 40 grader idle 42 load... (motherboard monitor 5) går ikke ann det vettu... core volt på 1.8. den er ca 50 - 55 grader, det er rimelig.. en AMD CPU tar ikke skade før den blir 70 grader... Lenke til kommentar
Konge Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 ja det stemmer bra det med det jeg finner ut så Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 mesteparten av de som måler med en skikkelig temp måler rett atme CPU core har riktig temp... jeg har to cpu målere i bios, den ene er surface og den andre er core, core'n er ca 10-12 grader varmere enn surface'n men i sandra vises bare surface temp'en...men den stemmer med den i bios'en da så jeg må kikke på core måleren da for å få vite hva som er rett temp? Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hadde xp1800 før og kom ikke under 50C ! lå på 50-53C hele tiden Har XP1800 nå... Har bestandig hatt 55*C. Så la jeg inn en 120mm vifte, som blåser luft utenifra kabinettet, rett inn på kjøleren, via en slags trakt. Vips 43*C... Og da går ikke vifta mer enn på minimum. Lite dB. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 kjør mbm, men husk å sette riktige sensorer du har en måler som er under spu denne er ofte 10 gradfer under, hos meg er den andre sensoren den i kjernen på 52grader, mens den som er under cpu eller i sloten eller hvor den sitter er 44 grader, så dere måler åpenbart fra feil sensor fordi de temperaturene dere har er veldig lave. Men hvis jeg tar feil så er dere heldige har palomino 1900+ (like mye varme som en 2400+) Amd hvis noen ikke forstod det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå