JFM Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Hei, På dataen min har jeg masse, masse musikk. My av denne musikken mangler info. F.eks album info. Men det står hva sangen heter og hvem som er artist. Finnes det noen programmer som laster ned ny info fra nettet? La oss si at jeg har en mp3-fil men dølgende info: Artist: Michal Jackson Sang: Beat it Album: ukjent Jeg vil da ha et program som laster ned album info, slik at ny info blir: Artist: Michal Jackson Sang: Beat it Album: Thriller Vil så klart at det skal kunne finne annen info og. F. eks årstall. Finnes det noen program som kan dette? Jeg har over 9000sanger på maskinen så jeg er ikke så veldig interessert i å sitte å google infoen og legge den inn manuelt i en og en fil... Takk Endret 23. desember 2008 av JFM Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 MediaMonkey har jeg brukt. Funker fett på de fleste sangene. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Hvordan går jeg frem? Installerer Mediamonkey, importerer musikken. Men hva neste? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Nå har jeg det ikke på denne PCen, men mener det er veldig lett å finne i menyen. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Men ser ut som man må gjøre dette på hver enkelt fil. Går det ikke å få den til å fikse infoen på alle sangene? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jo, kan ikke du merke alle med shift eller noe sånt? Ctrl+A`? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg kan det. Men jeg må velge om den nye infoen er den jeg vil ha. Dette må jeg gjøre på hver sang. Og på 9500 sanger så sier det seg selv at jeg ikke gidder det Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hmm, rart. Kan ikke huske at jeg hadde det sånn. Er det ikke noe, Ja til alt-knapp? Kommer sikkert noen som husker litt mer om MediaMonkey snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det stemmer nok desverre det at det ikke er noen magisk funksjon i MediaMonkey hvor man kan velge "fix alt", man er nødt å ta alt album for album eller sang for sang. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Finnes det andre program hvor man kan velge "fix all"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg vet ikke, men her er en tråd som omhandler det samme http://www.hydrogenaudio.org/forums/index....showtopic=27461 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå