XxXLindaXxX Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Heii, for 3 månedr siden kjøpte pappa en dritdin pc til meg Kiss Men så gikk strømmen, og når den kom tilbake funkr ikke pc'en! Det kommer bare "Going to sleep" eller noe sånn når jeg slår den på!!!! Hjelp plzzz Endret 23. desember 2008 av XxXLindaXxX Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvis pcen er så ny som du skriver, skal det være garanti på den. Du kan prøve å levere den tilbake der faren din kjøpte den. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Going to sleep faktisk? Er det en bærbar dette? Har du i strømkabelen? Lenke til kommentar
Grix Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Edit: glem det. Endret 23. desember 2008 av Grix Lenke til kommentar
XxXLindaXxX Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Heii, nei den er ikke bærbar, men flat Endret 23. desember 2008 av XxXLindaXxX Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Sett i strømmen, trykk på knappen og presto. Funker det ikke da er nok PSU død. Lenke til kommentar
XxXLindaXxX Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 hva er PSU?? Og forresten, jeg har oppdaget at den store boksen, eller harddisken tror jeg det er, ikke bråker og lyser lengre, kan det være problemet? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 PSU er strømforsyningen til "den store boksen" også kalt datamaskinen. Den "flate" som står åp skrivebrodet ditt er skjermen. Sjekk at alle ledningeene er i "boksen", spesielt strømkabelen som skal inn helt øverst på "boksen" (mest sannsynlig). Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Send den inn du, virker ikke som du har allmenn kunnskap rundt pc Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 spør en av "nerdene" i klassen din; hjelper sikkert men tipper vell at PSUen en gåen, den kan byttes på noen min av noen som kan data. så de skall nokk gå bra skall du see Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Spørr faren din hvis du ikke har gjort det, han ordner nok alt for deg;) og ps : "going to sleep" tingen: det er mest sannsynlig skjermen som viser den meldingen fordi skjermen ikke får noe signal fra pcn fordi pcn er fucka, kommer going to sleep på skjermen min også når pcn blir skrudd av:P Lenke til kommentar
XxXLindaXxX Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Heei folkens, jeg klarte det! Jeg hadde visst ikke skrudd på pc'en! :D men bare skjermen siden jeg trodde det var pc'en Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Med fare for å støte noen... Her er det to muligheter: 1. Noen har opprettet XxXLindaXxX for å drive gjøn med oss (brukeren har hittil kun fire innlegg, hvorav alle i denne tråden). 2. XxXLindaXxX er i kategorien som bør pakke sammen PCen og levere den tilbake, rett og slett fordi brukeren er for dum til å ha PC. Endret 27. desember 2008 av Pengu Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Blir det samme som å sette seg inn i en bil og sette på radioen og irritere seg over at bilen ikke starter. Lenke til kommentar
XxXLindaXxX Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Så slemme dere er lissm Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Pga. at du ikke kan noe som helst om pc må vi få lov å ha det litt morro med det, hvordan går det for deg å skru på tv-en med å trekke ned toalettet? xD Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Med fare for å støte noen... Her er det to muligheter: 1. Noen har opprettet XxXLindaXxX for å drive gjøn med oss (brukeren har hittil kun fire innlegg, hvorav alle i denne tråden). 2. XxXLindaXxX er i kategorien som bør pakke sammen PCen og levere den tilbake, rett og slett fordi brukeren er for dum til å ha PC. hehehehe! Lenke til kommentar
labtop Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 hehe morsom tråd. Men, man kan jo lære da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå