iCar Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hei! Noen som har peil på åssen program jeg må ha eller om det finnes, som kan konvertere fra WMV/MP3 til MIDI filer???? Lenke til kommentar
stroganoff Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 høres ut som en ganske umulig oppgave. spesielt med tanke på wmv da det er vel videofiler? :wink: kan aldri tro det finnes noe slikt program. men man vet aldri. utrolig hva noen får til. edit: ser ut som det ikke var særlig mulig. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hva skal du med midi? Ringetone til mobil? Let heller på internett isåfall... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Jeg har et par gamle sanger som jeg skal ha i midi så derfor lurer jeg på det Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hei! Noen som har peil på åssen program jeg må ha eller om det finnes, som kan konvertere fra WMV/MP3 til MIDI filer???? Dette er umulig. Det kan la seg gjøre med ett instrument (det gir et elendig resultat), men et band (bare det er mer enn ett instrument) vil ikke la seg konvertere... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Finnes det ingen program som kan konventere mp3 til midi. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Prøv denne: http://www.digital-ear.com/digital-ear/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå