Pizzaen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Vista tar sykt mye plass og det plager meg, så er det noen som vet om måter og spare plass på?? Har skrudd av systemgjenoppretting, men er det noe mere jeg kan skru av?? Også noen som vet om noen tips som kan få opp ytelsen?? Noen måter og spare plass på i Vista?? Endret 23. desember 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Vista tar sykt mye plass og det plager meg, så er det noen som vet om måter og spare plass på?? Har skrudd av systemgjenoppretting, men er det noe mere jeg kan skru av?? Også noen som vet om noen tips som kan få opp ytelsen?? Noen måter og spare plass på i Vista?? Installere nyeste drivere, slå av aero, slå av dvalemodus (powercfg -h off) om du ikke bruker dette, installere minst 2gb minne, kjøpe en større harddisk(?). Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Alt dette har jeg gjort, men og kjøpe ny hardisk har jeg ikke råd til. Noen flere forslag?? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Se her og eventuelt her. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 du kan jo bytte til xp slå av UAC (hvis den har noe å si med plassen) hvor stor harddisk har du ? kjøre ccleaner daglig: http://www.filehippo.com/download_ccleaner/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå