Pc96 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Hei Har tenkt å kjøpe meg stasjoner gaming-pc, en opp til 8000 kroner. (Gjerne mindre, er bare 12 år) Det skal ikke vere noe bygging eller noe sånt, komplett pc med strømkabel, uten skjerm, den må passe til denne skjermen. Er det noe sett med skjerm og så bare ta det med. Skal bruke den til Gta IV, counter strike source, farcry 2, battlefield 2, 1942 og 2142 og Race driver Grid som krever litt, spesielt GTA. Systemkrav(minimum): Skjermkort: NVidia Geforce 9600M, 700mb dedikert minne. Ram: 3gb Harddisk:320 GB Prosessor: Noe som passer til spillene jeg bruker og med god kvalitet på (aner ikke noe om det). Operativsystem: Windows XP Edit: Windows vista premium, busines eller ultimate Nettverk: Trådløst nettverkskort Merke: Acer eller HP. Trenger ikke noe programvare utenom operativsystem Det er kravene, er det noe mer så spør. Takk! Endret 25. desember 2008 av Pc96 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Denne kan du konfiguere selv, jeg ville anbefale å bytte følgende. Hovedkort: til Asus P5Q Harddisk: til Samsung 750 GB 7200RPM S-ATA2 32MB HD753LJ Spinpoint F1 Operativsystem: til den samme, bare 64bit versjon for å yte alle de 4gb med minne som er valgt. Kan også anbefale og bytte kabinett til Antec Three Hundred, men det er ikke nødvendig. Med å bytte alt det koster pcen rett under 8000 ferdig bygget. Så kommer frakt litt utenom, men det er ikke mye, og du kan hente maskinen gratis vist du bor i Oslo område. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå