Tommy- Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg driver å redigerer og lurte på om noen viste om noen kjøpe evt gratis filmer som handler om skateing, bmx eller ski? PS! Hvis noen har noe råvarer de vil ha redigert gratis ta kontakt Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 hmm , hva med Youtube ? du kan jo se på finn eller på bruktmarkedet ? Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Skating http://www.youtube.com/watch?v=vHX8jezNBTk !! Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=BIKgRGluHiY...re=channel_page Kul film med nordmannen PK Hunder! Forøvring kan du sjekke Eksponert.no der de selger masse filmer innenfor sjangeren du spør etter! Lenke til kommentar
Tommy- Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 jeg vet at youtube finnes, men leter etter en film. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kjøp "Playboard". De pleier å slenge med en gratisfilm. Om du er ute etter gratis så er vel video.google eller laste ned det eneste. Av skatefilmer kan jeg anbefale "Fully Flared" (av Lakai Footwear), "Inhabitants" (av Habitat Skateboards), "Ride The Sky" (av Fallen Footwear), "Yeah Right" (av Girl Skateboards). Sistnevnte er den beste redigerings-messig, og Fully Flared og Inhabitants er nr 1 og to i filmteknikk. Fully Flared er forresten den dyreste skatefilmen noensinne. Ride The Sky er mer en vanlig skatefilm. Lenke til kommentar
Tommy- Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 der ja, tusen takk! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 antar du ikke snakker om spillefilmer, men da har du en god film "lords of dogtown" handler om opprinnelsen til skating. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå