adaptec Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Er det fortsatt XP Media Senter som er det nyeste eller har det kommet noe nytt man heller bør anskaffe seg? Har sett på Home Server, men virker for mye serverløsning for meg da jeg skal ha en Server 2008 i tillegg i nettverket mitt. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Er det fortsatt XP Media Senter som er det nyeste eller har det kommet noe nytt man heller bør anskaffe seg? Har sett på Home Server, men virker for mye serverløsning for meg da jeg skal ha en Server 2008 i tillegg i nettverket mitt. Tror XP Media Center er det som duger ute i stua pr.dags dato...du kan også ha Vista Ultimate, men det begynner straks å koste litt mer... Lenke til kommentar
adaptec Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Tror XP Media Center er det som duger ute i stua pr.dags dato...du kan også ha Vista Ultimate, men det begynner straks å koste litt mer...Har Vista med Media Senter noe "hot" som XP Media Senter ikke har? Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Tror XP Media Center er det som duger ute i stua pr.dags dato...du kan også ha Vista Ultimate, men det begynner straks å koste litt mer...Har Vista med Media Senter noe "hot" som XP Media Senter ikke har? Ikke annet enn at det er med alle andre Vista typene. MCE krever ikke like mye maskinvare som Vista U, det er vel det eneste jeg kommer på, her og nå... Lenke til kommentar
adaptec Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Så slik i det store og hele er det ingen stor grunn til å gå for Vista i stedet for XP? Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Så slik i det store og hele er det ingen stor grunn til å gå for Vista i stedet for XP? Jeg er litt XP fan selv, og jeg ser ikke vitsen med å velge Vista framfor XP når du har muligheten til det... Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Så vidt jeg vet er det mange andre Mediacenterløsninger du kan titte på som du kan bruke uten et media center OS. Velg det som passer deg best Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hva med Ubuntu med XBMC? Det er gratis, så hvis du ikke liker det kan du alltid gå til XP/Vista, du har ingenting å tape på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå