Gjest Shaik 1t Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Har hatt dette problemet lenge, men har aldri hatt lyst til å spørre om det her, da jeg ikke vil at folk skal vite hvem jeg er. Men har du sett, det er jo mulig å gjesteposte! Problemet går som følger: hendene mine skjelver. Ikke sånn skikkelig jordskjelv ristining liksom, men en bitteliten konstant skjelving. Vanligvis er det ikke et problem, men hvis jeg feks. skal holde noe veldig stille, så er det veldig lett å se at hendene mine skjelver. Det jeg lurer på er om det er mulig å "fikse" dette på noen måte? Noen øvelser man kan gjøre (vektløfting feks.) eller noe sånt? Takk på forhånd:) Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Merkelig har jeg det samme problem... sitter du mye på data ? Google is the key ! Her er noe jeg fant på lommelegen Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvor gammel er du? Hvordan er kostholdet ditt? Har nemlig en bror som skjelver mye, mest i hendene. Han er en vegetarianer, og han spiser nesten bare det samme. (no offense to vegetarians) poenget mitt er at du kanskje har lite energi i kroppen din. Er ikke noe spesialist på noen slags fronter... kommer bare med forslag. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg har det samme problemet. Feks hvis du skal holde et ark stille ser man det lett. Jeg dro til legen for litt siden å hu kunne ikke gjøre noe for meg. Fikk bare noen piller jeg kunne ta før jeg trengte å ha litt rolige hender. Ikke prøvd disse enda. Det er værst når jeg ikke har spist på en stund eller etter fylla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå