Capless Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Noen som har eller har hatt samme problem med SpinPoint? Har prøvd det jeg kan, vet ikke hva annet jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvis du forteller oss hva du har forsøkt så blir det lettere å foreslå løsninger. Men du kan uansett sjekke tilkobling (signalledning og strøm) og sjekk at det er god kontakt i begge ender av signalledningen og at denne ikke er skadet. Lenke til kommentar
Capless Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 husker ikke helt hva jeg har prøvd siden jeg bare prøver meg fram, hehe. Uansett, den kom fram i windows etter at jeg byttet fra auto til brukerdefinert eller noe lignende i bios Formaterte en partisjon for å ha windows xp på men, når jeg skrudde pcen av, tok ut strømmen av de 2 gamle harddiskene, og satt den nye disken som master kom den ikke fram når jeg begynte med installasjonen av xp. finner ingen disk sto det. jeg trykket ctrl+s for å se på raid menyen, der vises disken (kjører ikke raid da men) Er så rart at den vises i windows men ikke i bios eller windows xp installasjonen Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 ... jeg trykket ctrl+s for å se på raid menyen, der vises disken ... Da er vel disken koblet til en RAID kontroller. Du har kanskje andre SATA kontakter for kontrolleren som er innebygd i chipsett. Det er de som vises på hovedsiden i BIOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå