Flex Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Mente å huske at jeg hadde vært borti en slik tråd tidligere her på forumet, og jaggu fant jeg det også: Her Forøvrig hadde jeg også en View Master da jeg var liten. Men jeg var for liten til å tenke over at bildene var i 3D Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Tøft! Men var vanskelig å få te da Lenke til kommentar
Jove Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Noen av bildene som er linket til, er av typen "cross-eye". Da må en fokusere i mellom bildet/skjermen og øynene. Andre bilder i linkene, er "wide-eye". Da må en fokusere "bak" skjermen. Om en fokuserer på feil måte vil bildet bli helt feil og ikke gi noen mening.. Tenkte bare å tipse, siden noen ser noen bilder menst andre bilder er vanskelige. Selv liker jeg best cross-eye, for da kan bildene være stoooore. Wide-eye gjør somregel bildene små. Lenke til kommentar
hmluker Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hei. Takk for link til flickrsiden min. Hvis noen har spørsmål om stereofotografi, er jeg klar for å hjelpe. Send meg en melding.. hmluker Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Såg netopp noen slike i en lekebutikk. Men det var plysj rundt dem osv. Tok å prøvde 2 stk, og begge gav dobble bilder. DÅRLIG! Med plysj rundt var det neppe den originale. Det blir vel som en kinesisk kopi av en Nokia... Lenke til kommentar
Jove Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det var ingen orginal nei... Huff Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 DET! var kult det.. hehe.. Takker, nå ble jeg mer fyllesyk xD Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg har funnet et objektiv som gjør dette helt automatisk: Loreo 3D Lens in a Cap. Det har to frontelementer og fast blender på f/11. Synd det ikke finnes til fourthirds.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 er en her også. som man kan skru på utsiden av f.eks 50mm http://www.japanexposures.com/shop/product...4ae7bcc29cbad87 Lenke til kommentar
Husee Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Stilig, men som mange andre sier minner dette om den Disney kikkerten på 90 tallet. : P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå