BaltusBrun Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hei. Jeg trenger hjelp nå som julespillinga er i gang og jeg "lider" av et problem. Hver gang jeg logger på call of duty kommer meldingen "Chat is Disabled. go to parental setting to due" eller noe. JEg har funnet ut hvor dette er, men sikkerhets nivået står på 9! Når jeg skal prøve og sette dette nivået ned må jeg skrive inn en firesiffrett kode som jeg/min familie aldri har tastet inn. Har sendt brev til Nordisk Film nå men ikke mye å få ut av dem i juletiden. Noen som har en problem løsning/Samma problem sånn at jeg slipper å vite at jeg er den eneste? Takk! God jul og godt nyttår Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Tror det er 0000... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Koden er 0000 om du ikke har endret den. EDIT: Too late. Endret 23. desember 2008 av Mokko Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Takk folkens! En God Jul til dere alle EDIT: Jeg har skrudd den av men fortsatt Chat disabled. Noen tings som har gått feil? :S Endret 23. desember 2008 av BaltusBrun Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hei. Jeg trenger hjelp nå som julespillinga er i gang og jeg "lider" av et problem. Hver gang jeg logger på call of duty kommer meldingen "Chat is Disabled. go to parental setting to due" eller noe. JEg har funnet ut hvor dette er, men sikkerhets nivået står på 9! Når jeg skal prøve og sette dette nivået ned må jeg skrive inn en firesiffrett kode som jeg/min familie aldri har tastet inn. Har sendt brev til Nordisk Film nå men ikke mye å få ut av dem i juletiden. Noen som har en problem løsning/Samma problem sånn at jeg slipper å vite at jeg er den eneste? Takk! God jul og godt nyttår Du bruker antaglig vis en sub acount, inne på oppsettet for master acounten har du noe enable chat for sub acount. God jul Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvilket sikerhetsnivå må den stå på for og godta alle spill? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Den må stå på Av. SKal prøve disse greiene for Sub Account. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå