ADT Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Med Asus, Acer og MSI som sterke konkurrenter, har LG noe å vise til? Les mer Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Den ligna litt vel mye på MSI Wind, synes jeg? Lenke til kommentar
knut Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Den ligna litt vel mye på MSI Wind, synes jeg? Leste du hele testen? Ja dette er et søsken til MSI Wind. Så LG har gjort noen designmessige forandringer på utsiden, men fått MSI til å produsere maskinen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg har ALDRI likt touchpadder, hva er problemet med den "tappen" som stakk opp på "gamle" bærbare ca midt på tastaturet? Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Den ødela fingrene etter 10 min. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Pf, var helt super..... Hadde man behov for lengre "museaktivitas" kan man bare kjøpe en trådlås mus å ha med i pcvesken Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Den ligna litt vel mye på MSI Wind, synes jeg? Leste du hele testen? Ja dette er et søsken til MSI Wind. Så LG har gjort noen designmessige forandringer på utsiden, men fått MSI til å produsere maskinen. http://www.youtube.com/watch?v=RUGD9mmjMiA her er den sammenlignet med msi wind Endret 23. desember 2008 av macdour Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Batteriet er litt vell slapt ja, 2 timer er for lite og man eravhengig av og ha med lader overallt nesten. googlet litt og største jeg klarte og finne var 7200mAh 9cell det burde holde en stund 1000H fås faktisk med 13000mAh Battery noe som er ganske heftig Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg har ALDRI likt touchpadder, hva er problemet med den "tappen" som stakk opp på "gamle" bærbare ca midt på tastaturet? Den er fortsatt her på alle Thinkpads og bla. HPs businessmodeller.. og den er overlegen touchpads. http://en.wikipedia.org/wiki/Pointing_stic...ming_and_brands Det jeg ikke forstår med netbookene er at de er så steintunge. Denne saken her f.eks veier akkurat det samme som den fem år gamle Thinkpadden jeg skriver dette på som også har 12" skjerm. Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Latterlig batterilevetid. Jeg sitter her og koser med med Samsung NC10 og batteriet som følger med den holder i over 6 timer.. Gode greier. Jeg har da riktignok ikke noen Thinkpad å sammenligne med, men denne lille saken veier langt mindre enn min gamle ASUS 15.4" bærbare maskin. Lenke til kommentar
BlackkoZ Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvordan er det slik at en identisk maskin til Msi Wind, kan være bedre ytelsesmessig? Er det så variasjon på testene deres? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Hvordan er det slik at en identisk maskin til Msi Wind, kan være bedre ytelsesmessig? Er det så variasjon på testene deres? Det er lenge siden vi testet Wind, siden den tid har det kommet nye drivere til maskinvaren, så det har helt sikkert en innvirkning Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Latterlig batterilevetid. Jeg sitter her og koser med med Samsung NC10 og batteriet som følger med den holder i over 6 timer.. Gode greier. Jeg har da riktignok ikke noen Thinkpad å sammenligne med, men denne lille saken veier langt mindre enn min gamle ASUS 15.4" bærbare maskin. Jeg har også bestilt en Samsung NC10! Det var vel de fleste testene jeg klarte å finne frem som avgjorde hvilkene av de nett pc'ene jeg kom til å gå for. Nå skal det sies at denne kommer standard med 6-cellers batteri og har et meget godt tastatur (i følge tester), og god batteri levetid. Google, og dere finner det. Vent til den kommer til Norge og kjøp den heller sier jeg bare. Jeg klarte ikke å vente, så jeg får min over nyttår fra Hong Kong :D:D Lenke til kommentar
<geewee> Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 "Vær og oppmerksom på at det ikke er et minnespor i denne maskinen. De 1 GB med internminne er loddet på hovedkortet og kan ikke byttes ut." - rart dette da, med tanke på at MSI Wind har plass til en ekstra brikke... :-S Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Latterlig batterilevetid. Jeg sitter her og koser med med Samsung NC10 og batteriet som følger med den holder i over 6 timer.. Gode greier. Jeg har da riktignok ikke noen Thinkpad å sammenligne med, men denne lille saken veier langt mindre enn min gamle ASUS 15.4" bærbare maskin. Jeg har også bestilt en Samsung NC10! Det var vel de fleste testene jeg klarte å finne frem som avgjorde hvilkene av de nett pc'ene jeg kom til å gå for. Nå skal det sies at denne kommer standard med 6-cellers batteri og har et meget godt tastatur (i følge tester), og god batteri levetid. Google, og dere finner det. Vent til den kommer til Norge og kjøp den heller sier jeg bare. Jeg klarte ikke å vente, så jeg får min over nyttår fra Hong Kong :D:D Ja, det er fine greier, batteriet er så godt som de hevder (så langt) og tastaturet er bedre å skrive med enn det jeg hadde på min gamle 15.4".. Jeg kjøpte fra Storbritannia, og da kommer den jo med 'feil' strømadapter og UK-tastatur, men det går da absolutt greit. For den saks skyld er både @, # og / bedre plassert på dette takket være mangelen på æ, ø og å. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Maskina er kjempegrei å bruke, men har ikkje testa batteritida endå. Kjapp og fin respons i windows xp. Stor og god touchpad Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvordan er acer aspire one a150 med ubuntu 8.10? noe som ikke vil fungere der? Noen som kjører det eller har testet dette? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Er i Hong Kong for tiden, og har sett litt paa nettpcer. Sa ogsaa en fra Lenevo, en fra HP og en fra Fujitsu, alle med lignende spesifikasjon som MSI, Asus og Acer som finnes i Norge. Rart at jeg nesten aldri har hort noe om dem, men plutselig ser dem bare man reiser kloden rundt. Skulle tro at internett har gjort verden mindre. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Har vært nyheter om både lenovo og hp her på hw.no Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hp er langt fra lik andre nettpcer. Levers med VIA prosessor og microsoft windows vista ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå