Entourage Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Må jeg gjøre noe spesi for å aktivere denne? Jeg trodde jeg bare kunne sette i batteriene og bare vips. Men neida. Så jeg kasta bruksanvisningen lenge før jeg fant ut det. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvis jeg ikke husker feil må den aktiveres på en måte inne på innstillingsmenyen (i tilfelle du har flere PS3 slik at den får en egen ID) Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Accessory Settings, i XMB. Lenke til kommentar
Entourage Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 xmb? hakke peil. hehe. Aldri hatt play station før Lenke til kommentar
Entourage Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 fant det ut. takk så mye Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Bare litt info for senere bruk/problemer: XMB betyr X-media-bar = PS3ens menysystem. God jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå