Gå til innhold

Ea Bmx? Ta en titt

eabmx

Anbefalte innlegg

Har du spilt "Ea Skate før"?

Denne fyren vil vise at folk vil ha frem et spill som "Ea Skate" bare i bmx,

ville du ha kjøpt spillet "Ea Bmx" hvis Black Box hadde bestemt seg for og lage dette spillet?

Hvis du hadde det venligst subscribe til denne youtube profilen: http://www.youtube.com/user/Eabmx

Profilen har 650 subscriber så langt og populariten stiger betydlig denne tiden.

jeg har tro på at spillet hadde solgt bra hvis det hadde blitt laget, for det første har det ikke vært et eneste ordentlig nex gen bmx spill og hvis ea hadde laget dette spillet er det ikke noe konkuranse på markedet disse dager.

Og ikke glem og "Spread the Word" hvis du engasjerer deg litt i det her.

jeg postet denne både her og på sony fordi hvis dette skullet blitt laget måtte det ha kommet på både X-Box 360 og Playstation 3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du heter eabmx her og denne mystiske personen på youtube heter det samme.

Er ikke bare du som vil ha flest mulig subscribere på din egen video her da?

Å signe opp på youtube for å få et selskap til å lage et spill har jeg ingen stor tro på uansett, så jeg står over.

Står også i profilen på youtube at brukeren er 18 og fra Norge, så dette er nok en heller tvilsom spøk eller et dårlig forsøk på å få mange subscribers ja :)

Lenke til kommentar

Hei...

Det er jeg som står for profilen ja, dere lurer kanskje hvorfor jeg ikke gidder å skrive at det er jeg som har profilen og slikt, det er en simpel grunn for det: Alt for mange spørsmål, jeg har nok og svare på pm, om jeg ikke må i tilegg svare på alle slike forum.

Dette er ikke et desperat forsøk på og få mange subscribers nei, Jeg prøver og få så mye oppmerksomhet som mulig og mange folk har hjulpet meg så langt.

Mange folk skriver at dette ikke kommer til og skje og bla bla bla, mest sansynlig nei, men kan de kanskje skje? ja det kan det KANSKJE.

Jeg har derfor laget denne profilen får og vise hvor mange som egentlig vil ha et bmx spill som "Ea Skate", Om kanskje ikke konfrontert ea med en youtube channel med haugevis av subscribers for ea bmx hadde fått dem til og bry seg hadde kanskje snakkingen om det ute i public fått de, Jeg legger tid og arbeid i noe som kanskje ikke vil skje men alt jeg ber om er at de som ville kjøpt spillet hadde trykt på noen få tastetrykk.

En av problemene av at slike ting ikke blir virklighet er slike mennesker som sier at det ikke kommer til ok skje og driter i og ta seg 5min til å registrere og subscribe.

For jo fler som gjør slik jo vanskligere blir det og få det til og skje.

Men jeg takker for alle positive tilbakemelding og folk som ha tro på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...