qubic Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hei frender Skal bygge ny pc og har valgt Cooler Master Cosmos Silver kabinett. Der står en 850w strømforsyning i den, men ellers mangler jeg det meste. Jeg vet hvilke Hd'er jeg skal ha forøvrig. Har alltid holdt meg til Amd, men er ikke sikker lenger. Pc'en skal brukes som lagring, server, multimediaredigering, streaming, brenning av Dvd/Blueray og litt spilling så den må tåle flere oppgaver på samme tid. Noen som kan hjelpe meg med valg av hovudkort, prosessor, minne, skjermkort, brenner/leser og kjøling?? (uten at det koster skjorta) På forhånd God Jul alle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det høres ut som du må vente til nye AMD Phenom 2 kommer 8 januar, skal være rimelige og veldig kraftige. Hovedkort, cpu og minne er ikke så lett å si hva du skal velge innen da. Dvd-brenner er vel å kjøpe den billigste med SATA tilkobling, kjøling er noctua sitt å anbefale. Skjermkortet spørs jo litt etter hva pris du er villig å gi for hele maskinen i en helhet, men til "litt" spilling er vel 4850 det som gir mest for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå