Zeph Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 er denne moden for stenging eller? Topic er jo borti natta og Prix kommer stadig inn i samtalen. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg bare stusset på de to første oppsettene. når mannen har 50k å bruke, da velger man ikke chieftech. Kabinett som Vapochill, Lepont, Lian Li eller Cooler Master klinger bedre i mine ører. Enig =) Men hvis karen vil bruke 50k, la oss heller pøve å hjelpe han... Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 inse at noe her er rik ivertfall Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 fyren har nok fått nok hjelp ;D Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 idag er det 6.oktober.. denne tråden ble startet 8 april.. det er et halvt år siden. hvis den pc'en ikke er kjøpt nå vil den nok heller aldri bli det. folk har vel ikke akkurat holdt seg til topic heller (som vanlig når det er snakk om litt for dyre pc'er). jeg fåreslår at moderrator stenger denne posten. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 http://www.alienware.com/Configurator_Page...U-EXTREME#11649 Velg det feitaste som er der, og du får i tillegg et _fett_ kabinett Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 stenge, stenge, stenge, stenge............ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Pga at posten nå ikke har vært " i bruk" på lenge samt avsporing stenges posten her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg