elektroelev Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 kan noen svare meg på dette, står jo ikke noen sted?? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 vil tro dette avhenger av produsent, du vil derfor måtte gå til produsentens produktinfo. men vanligvis er kabel ikke halogenfri med mindre noe annent er eksplisitt utrykkt. Lenke til kommentar
2rgeir Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 YFSK er ikke halogenfri kabel. Ta en titt her så ser du hvilke kabler som er halogenfri fra en produsent. Halogenfri kabler Lenke til kommentar
elektroelev Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 YFSK er ikke halogenfri kabel. Ta en titt her så ser du hvilke kabler som er halogenfri fra en produsent. Halogenfri kabler Jaså, men hvorfor står det her at den er halogenfri?? http://www.elhandel.no/catalog/product_inf...sjlcvcp96goo2k5 Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Står det i produsenten sitt datablad at den er halogenfri. Så er den det. Bare husk at slikt varierer fra produsent til produsent. Så pass på at du sjekker databladet til produsenten du har/skal ha kabel fra. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Bokstavene står for hvordan kabelen er bygget opp fra innerste kappe. Jeg kan prøve å finne tabellen men kan ikke love noe. Du kan prøve å google det i mens. Lenke til kommentar
hojo Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Side 159 i Montørhåndboka har man en tabell over oppbygging av kabeltype ut i fra fire bokstavs benevning på kabel (eks: pfxp, pfsp, ifsi) Denne du Rosemount sikkert tenker på... Ut i fra denne tabellen greier ikke jeg å finne noe fornuftig oppbygging av kabelen som du nevner, så da må datablad fra produsenten være det man tar utgangs punkt i. Slik som nevnt over.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå