Exsessum Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Direkte fra metallica sin hjemmesider. Svarer på noen spørsmål om gjeste artister og expert+ Men dette er vel det meste av informasjon som er gitt også. Yes, we know, it's the worst kept secret in rock-n-roll but we're here now to finally confirm that there will indeed be an all-Metallica Guitar Hero game released in the first half (!?) of 2009. Guitar Hero Metallica allows you to play as us in either single instrument or band career game modes in your choice of some famous settings (Tushino Airfield anyone?) or new venues with in the round staging. Included are 28 Metallica songs along with a few from some of our buddies like as Alice in Chains, the Foo Fighters, Slayer, Machine Head and Queen. There is also an all new Expert+ difficulty setting featuring two bass drum kick pedals (!!!) along with all the gameplay modes from Guitar Hero World Tour. Over the next few months, we're going to be updating you with track listings, more features, of course how and when you can get the game, and some cool previews of the game right here on the site. As you've heard us say before, keep checking back for more details! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Stor fallhøyde her, men kommer til å selge som faen uansett... Metallica eier ikke fallhøyde. Skuffende at de valgte Metallica til et Guitar Hero-spill, da Kirk Hammett er en av de svakeste gitaristene innen sjangeren. Ta deg en bolle. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hvem bryr seg om animasjonene og utseende på pixelfigurene? Jeg skal ihvertfall spille sangene! Lenke til kommentar
tankboy Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Kanontøft dette :-) Nå trenger jeg bare en versjon med Iron Maiden også :-) Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Fikk frysninger etter 3 sekunder av ecstasy of gold... Faen så rått!! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Dette skal eg kjøpe Gledar meg til å spille nokre av sangane frå de tidligste albumene! Er det mulig å spille andre guitar hero spill med de samme instrumentene? Lenke til kommentar
Veed Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) For ei melkeku GH har blitt, må ut med 599 nå da for dette? kunna lett blitt lagt til med en tileggspakke på XBL eller playstation network.. Kjøpte GH aerosmith, å det var ikke i nærheten verdt pengene så lite sanger som det var dær(uten muligheter for å laste ned nye forresten), blir vel akkurat det samme som gh metallica. Endret 25. desember 2008 av Veed Lenke til kommentar
felzius Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Dette ble annonsert mange måneder siden. Jeg tror jeg hørte om GH metallica før jeg hørte om world tour. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Disse GH:Bandnavn. burde blitt gitt ut som expansions ja. Men tanken er vel å melke fansen for alt det er verdt. Regner med disse spillene dropper fort i pris. Iaffal de som selges uten gitarer. Endret 25. desember 2008 av Dipso Lenke til kommentar
dozer22 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Fikk frysninger etter 3 sekunder av ecstasy of gold... Faen så rått!! Ja Ennio Morricone har mye bra musikk han. I motsetning til Metallica Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Fikk frysninger etter 3 sekunder av ecstasy of gold... Faen så rått!! Ja Ennio Morricone har mye bra musikk han. I motsetning til Metallica vil nå si metallica har mer bra musikk enn Ennio Morricone, selv om Ennio er rå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg