mcgroven Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Fire menn med hår på brystet. Se videoen Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Må være lov å glede seg til dette... Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Bare jeg som synes at Hetfield ikke ligna at all? Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hetfield så ut som en neandertaler på videoen Noen som vet om man kan spille alle instrumentene (Bass, gitar, trommer og vokal)sånn som i det nyeste GH? Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Å herregud dette må bare bli bra uansett spille lister som kommer med! En gang 'fan' - alltid fan! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Stor fallhøyde her, men kommer til å selge som faen uansett... Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Ah, najs. Dette skal handles inn. Har gledet meg lenge! Eneste jeg syntes var litt kjipt er grafikken og animasjonen. Artistene kommer ikke til live slik de burde. Hvis du f.eks. har sett Metallica Live, så skjønner du ;P Endret 23. desember 2008 av bjaanes Lenke til kommentar
master_al Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ser bra ut det her, får håpe det blir bedre enn Aerosmith. Det var en liten skuffelse med det. Problemet er at det er liten sjangs for at dette blir så nyskapende egentlig. Føler at det for det meste blir nye låter, og thats it. Men vi får se. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Skuffende at de valgte Metallica til et Guitar Hero-spill, da Kirk Hammett er en av de svakeste gitaristene innen sjangeren. Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 YES FINALLY! btw vis du syns Kirk er en svak gitarist da er du litt blåst :S Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Bare jeg som synes at Hetfield ikke ligna at all? Han ligna ikke overhodet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 YES FINALLY! btw vis du syns Kirk er en svak gitarist da er du litt blåst :S Jeg elsker Kirk, men argumentet ditt sugde. Glede seg til dette spillet? JA. Så mange av yndlingssangene mine på ét spill må bli bra. Lenke til kommentar
texzi Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Kirk er langt ifra en av de beste gitaristene i metall sjangeren. Selv er jeg stort fan av metallica, men må se sannheten om at kirk ikke er av de bedre Men bir feil å si at han er en svak gitarist! men dette spillet skal hamstres Endret 23. desember 2008 av texzi Lenke til kommentar
The-Beast Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det blir så bra^^ Og ja, man kan spille alle instrumentene;) For de som er redd for at det ikke er nyskapende, kan dere jo hvertfall se frem til en ny vanskelighetsgrad kalt expert+ da:) Hvor det blant annet loves innføring av dobbel basstrommepedal for de som vil nå opp på Ulrich sitt kondisnivå^^, Som hensvoren Metallica fan gleder jeg meg til dette spillet, og kommer til å spille det uansett om det er lite nytt eller ikke:) God jul folkens Lenke til kommentar
Lord_Gamerdottno Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det blir så bra^^ Og ja, man kan spille alle instrumentene;) For de som er redd for at det ikke er nyskapende, kan dere jo hvertfall se frem til en ny vanskelighetsgrad kalt expert+ da:) Hvor det blant annet loves innføring av dobbel basstrommepedal for de som vil nå opp på Ulrich sitt kondisnivå^^, Som hensvoren Metallica fan gleder jeg meg til dette spillet, og kommer til å spille det uansett om det er lite nytt eller ikke:) God jul folkens Altså. Jeg kan kjøpe GH: WT etter jul? Også kjøpe GH: Metallica når det kommer. Lenke til kommentar
kriss0710 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Virker som om de har fokusert på å lage Lars utrolig bra, men James ekstremt dårlig Håper det blir fikset! :ermm: Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Dette blir knall! Det første jeg tenkte etter at jeg spillte første guitar hero var at det hadde vært sinnsykt bra med en metallica versjon. This made my day Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Med tanke på at traileren er lansert tror jeg ikke at vi vil se noen stor forandring i utseende. Som egentlig er skuffende med tanke på at både James og Kirk ser helt rare ut (og at jeg er sikker på at de kan gjøre grafikken MYE bedre). Robert og Lars ser greie ut, bedre sammenlignet med James og Kirk synes jeg. Animasjonene virker til og være bra synes jeg og grafikken ser grei ut. Som stor MetallicA fan skal dette kjøpes når det lanseres, uten tvil. Gleder meg veldig til og se resten av sangpakken og hva som blir lansert av sanger etter at spillet slippes (blir overasket om ikke listen med sanger utvides). Det jeg egentlig er mest skeptisk til er gjeste artistene. Om det blir som med Aerosmith må man gjennom gjeste artistene, som i det spillet ble mer et ork enn hygge. Så langt er jeg generelt sett fornøyd, men er veldig nervøs. Skuffende at de valgte Metallica til et Guitar Hero-spill, da Kirk Hammett er en av de svakeste gitaristene innen sjangeren. På hvilket grunnlag baserer du den kommentaren? Som skrevet ovenfor er jeg helt enig i at han ikke er den beste. Men han er på ingen måte en dårlig gitarist. Og si noe sånt er bare helt tullete. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) KULT Endret 23. desember 2008 av Konnis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg