sdf123 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg har satt opp en pc til pappa med dette HKet: Gigabyte GA-73PVM-S2H Det har også HDMI utgang, så jeg koblet den opp mot tvn slik at det er mulig å se film på tvn spilt gjennom pcn. 1. Nå har jeg fått det slik at både monitoren og tvn viser samme bilde. 2. Jeg har også fått lyd på Tvn gjennom HDMI, men nå får jeg ikke lyd på PC høyttalerne. Er det ikke mulig å få lyd både ut via HDMI og pc-høyttalerne? Lenke til kommentar
Star Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Man må vel kjøre HDMI (spdif) ELLER analogt signal.. Jeg har aldri fått til å kjøre i pc høytalere og via. HDMI samtidig - men skal ikke påstå at det er umulig.. Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 jeg har hatt lyd i beggeto, men husker ikke hvordan jeg klarte det. Det er dog særdeles jævla vanskelig.. Lyd, digitalt, og spesielt via hdmi som er forholdsvis nytt er ett helvete å finne ut av! Beste forslag jeg kan gi deg er å bruke google for alt den er verd og så ha masse tolmodighet:) Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 JEg har nå fått til å bytte lyd mellom enhetene, men ikke få til lyd i begge, så om noen vet om noen tips, så er det bare å skrike ut! Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Har ofte skifta mellom jack/SPDIF/optisk digital ut/inn, men det må alltid gjøre manuelt via kontrollpanelet. Er umulig eller lite sansynlig mulig å få til signal på to ut-kilder samtidig. -x- Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Hm, kan det være mulig å lage ei batfil eller lignende program som man kan feks starte og så bytter den automatik utgang. Noe som man kan legge på på skrivebordet og vil da være enkelt for gamlingen og starte istedet for å gå inn i kontrollpanel og ende det manuelt for hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå