Keiseren av Grønland Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Noen som har prøvd demoen? Jeg har spilt det samme brettet om igjen bortimot 20 ganger nå, synes det er like gøy hver gang. Er det noen som har hele spillet? Isåfall, hvor langt er det osv? Hvor mange baner og slikt, noe onlinedel? Dette er ikke det samme Sonic-spillet som kom til lanseringen er det? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) samme her .... bare synd sonic bare er med 50% av spillet og resten er vist ræva men Sonic Team er iallall på rett vei med en blanding av 3D og 2D kjøper det når det koster under 200 kr Endret 23. desember 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Hmm, det høres faktisk greit ut. Hvis det er de andre pinnsvina som er med burde det gi variasjon i plattformopplevelsen. Idag har jeg prøvd ti ganger å løpe igjennom demoen så raskt som mulig. Er vanvittig gøy hvor fort ting bare flyr forbi. Er et sånn type arkadespill som virkelig gir meg lyst til å sette nye rekorder. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) http://www.gamer.no/artikler/sonic_unleashed/62216 På tide det lages et spill som er 100% SONIC og bare action, uten kjedelige bysekvenser Endret 23. desember 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Har demoen kommet, den må jeg laste ned, da jeg var 4-6 år pleide jeg å sitte å spille et av de første sonic spillene på sega Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Finner ikke demoen jeg.... Endret 24. desember 2008 av Arhm Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Demoen var super, alt går 400km/t om du klarer ting slik det er satt opp. Fikk tilbake den gode sonic-feelingen. Synd det er mye annet som jeg må spille ferdig først. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Finner ikke demoen jeg.... Den er på US store Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hvordan kommer jeg på US store? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Du må registrere deg som amerikaner her f.eks.: http://www.playstation.com/pc/store/country-selector/ Altså du må bruke en annen e-post-adresse og brukernavn enn du har på din EU-konto. Deretter kan du lage en ny bruker på PS3-maskinen som du bruker til å logge på US-kontoen. Alt som blir lastet ned fra US Store kan brukes på den andre brukeren din. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Så jeg skal lage en ny email, ny ps3bruker og lage USkonto, greit for meg Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 I følge ps3fanboy.com skal demoen være på EU storen nå. Har ikke mulighet til å sjekke selv. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 I følge ps3fanboy.com skal demoen være på EU storen nå. Har ikke mulighet til å sjekke selv. Jeg kan bekrefte dette, den er på EU store nå. Den var ikke der når jeg sjekka sist, så den kom nok med siste oppdateringa nå. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Da gidder jeg ikke å lage ny Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Dritkul bane, ble litt hekta i starten også, men kom over det... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Syns det var litt gøy, men ikke sånn at jeg ble sykt hekta. Spilte gjennom banen noen ganger, men tror nok ikke jeg kommer til å kjøpe spillet. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 hekta på demoen selv. skal kjøpe spillet snart tror jeg. Foresten noen som vet om det er flere vanskelighetsgrader? eller noe online modus eller noe annet som gir mere spilletid? Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Spilte PS2-utgaven, og dagbanene var god, gammel Sonic. Werehog-banene var derimot ganske triste greier, og føltes mest av alt bare som å spille God of War uten noen av de tingene som gjorde GoW så vanvittig bra. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Spillet var morsomt nok, men ikke veldig gromt. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Spilte PS2-utgaven, og dagbanene var god, gammel Sonic. Werehog-banene var derimot ganske triste greier, og føltes mest av alt bare som å spille God of War uten noen av de tingene som gjorde GoW så vanvittig bra. Synd det ikke går an å prøve dette i demoen. Jeg ante ikke at det var noe sånt før jeg leste anmeldelsene, og da kan du si demoen er lite representativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå