Khredflog Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg har nettop fått meg et nytt skjermkort som er Radeon HD HIS 4870. Men vær gang jeg setter på Anti Aliasing (AA) så klikker PC'en slik at jeg må slå den av via svenskeknappen! Dette skjer med vært eneste spill jeg har prøvd. Det går fint og spille hvis jeg dropper antialiasing. Er det noe jeg kan gjøre med denne buggen og eventuelt hva er det som forårsaker den buggen? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Har du nyeste drivere? Har du på AA via CCC eller via selve spillet? Lenke til kommentar
Khredflog Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Har du nyeste drivere? Har du på AA via CCC eller via selve spillet? ehh.. ja jeg har nyeste driver, men om jeg Har på AA via CCC eller via selve spillet... skjønner ikke helt hva du mener... Men la oss si da.. Counter strike source, så går jeg inn på selve spillet og endrer AA på options. det er da PC'en klikker, samme med team foretress 2 og prince of persia... Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 CCC - Catalyst Control Center. Det er det røde ATi ikonet nede i oppgavelinja. Hvis du klikker deg inn på den og ser på litt innstillinger så vil du finne fram til et sted hvor du kan endre AA. Hvis du setter AA-nivået som du ønsker deg der så vil det overstyre det som står i spillets innstillinger. Hvis du ikke har prøvd det så kan du gjøre det. En annen ting du kan gjøre er å sette innstillingene i CCC til "Bruk Applikasjonsinnstillinger", da skal ikke CCC overstyre AA innstillingene, men du skal kunne sette det til hva du ønsker selv i hvert enkelt spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå