LucarioX Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Plugget akkurat i min nye 64GB Corsair Flash Voyager USB penn i PS3en. Har lagt inn noen filmer, en liten bunke MP3 filer og noen bilder jeg skulle kose meg med, men det ser ikke ut som om PS3en finner den. Dukker ikke opp under bilder, video eller musikk. Er formatert i FAT32. Noen råd? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Trykk trekant og vis alle/alt Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Trykk trekant og vis alle/alt Det hjelper jo ikke hvis ikke ps3'en finner usbenheten i det hele tatt.... Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Nettopp ja, gikk litt fort Kanskje PS3en ikke ser så store pinner? Mener å ha lest noe om det et eller annet sted... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Men den støtter jo eksterne harddisker med langt større kapasitet. Hvorfor skulle den ikke støtte en minnepenn med 64GB da? Veldig kjipt om jeg ikke får dette til å funke... Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 slå på ps3, så tar du av pennen og putter den inn igjen. Har samma problem, cd og minnepennen vises ikke før jeg har tatt den ut og inn igjen. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 samme skjer med mobben min, hvis jeg kobler den til ps3 me USB, så kommer det ikke opp noen USBenhet på musikk,video,eller bilde Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Husk at filmer, mp3 og bilder må ligge i respektive mapper på minnepinnen. Mappene skal hete: video, music og picture Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå